ماجرای قالب جدید…

خب بالاخره بعد از کلی جست و جو یک قالب پیدا کردم که هم ساده باشه هم قشنگ، ولی میدونم به قشنگی MX4 نمی شه؛ ولی به هر حال دیگه خودم هم از اون قالب قبلی خسته شده بودم…یکی بهم ایمیل زده بود و گفته بود چرا تو هیچ وقت قالب عوض نمی کنی؟ در جواب ایشون باید بگم تا حالا بیش از ده تا قالب عوض کردم ؛حتی فکر کنم از ده تا هم بیشتر شده باشه…حالا چرا ایشون این حرفو زده خدا عالم است…
خب بگذریم…بعد از کلی جست و جو قالب رو پیدا کردم و به اون چیزی که می خواستم تبدیلش کردم ولی وقتی ازش استفاده کردم دیدم اون اتفاقی که نباید می افتاد؛ افتاد و قالب دیر بالا می یاد…خلاصه خودم هر کاری کردم نتونستم کاری از پیش ببرم؛ بنابر این به چند تن از رفیقان نارفیق رو زدیم که آقا بیا و این قالب ما رو به CSS و DIV تبدیل کن تا شاید زودتر لود بشه ، ولی هیچ فایدیه ای نداشت و هر کدوم از این رفیقان نارفیق ما رو به دنبال نخود سیاه فرستادند و گفتند وقت نداریم یا سرمون شلوغه و یا…خلاصه سه حالت وجود داره یا اینکه واقعا وقت نداشتن ؛ یا اینکه بلد نبودن؛ یا اینکه نمی خواستن این کارو بکنن.
ولی من به ناچار احتمال رو میگذارم روی گزینه اول یعنی اینکه واقعا وقت نداشتن…
خب از این ها هم بگذریم…خیلی اعصابم داغون شده بود چون یکی بهم گفت تبدیل به CSS سه روز طول می کشه…نمی دونم؛ شاید برای کله کردنم این حرفو زده…
بالاخره یکدفعه به یاد تیک تاک افتادم…ولی دیدم ایشون هم که خیلی وقته پیداشون نیست…البته علتش رو بهم گفتن که به خودم و خودش مربوطه…
و خلاصه دیدم دیجیتال کیوان رفیق تیک تاک هست و حتما این کارو برام می کنه….چون آدم ها رو می شه از اطرافیان و دوستانشون شناخت…خلاصه گفتم ضرر که نداره بگذار به کیوان هم بگم شاید برام این کار رو کرد…
خلاصه سرتونو درد نیارم آقا کیوان سه سوته حتی می تونم بگم کمتر از سه سوت برام قالبو DIV و CSS کرد و کاریش کرد که زودتر لود بشه…و این بود ماجرای قالب جدید…و این نیز بگذرد…
**اینم یه شعر تقدیم به همه شما…
پسرای مشرقی
آی پسرا ! آی پسرای مشرقی !
اسبای نورو توی دره زین کنید
گردونه ی خورشیدو صیقل بزنید
صبح سحر، رو گردنه کمین کنید
آی، خدا قوت، حالا نوبت شماست
آیینه شید، دنیا رو رشک چین کنید
(علی معلم)

2 پاسخ to “ماجرای قالب جدید…”

  1. جعفری Says:

    تغییرات خوب است اما فقط رنگ بسیار سرد و خسته کننده است.ضمناَ مطالب شما بسیار عالی است و نکته ها جالبی و ارزشمند زیادی دارد. ممنون

  2. منصور Says:

    برای فایر فاکس یا همون مرور گر روباه آتشین هم قالب درست شد…اما به خوبی MX4 نمی شه…

پاسخی بگذارید

