از اون تعبیر به دل می شه…

 از اون تعبیر به دل می شه...
یه تیکه گوشته ؛ حداکثر نیم کیلویی هست که به اندازه یه مشته ؛ کار اصلیش تا اونجایی که من بلدم کنترل خون و پمپاژ کردنش به تمام بدنه که از اون تعبیر به دل می شه…
هر چی گوشه و کنارشو بگردی و کالبد شکافیش کنی یه چیز ظاهری به اسم احساس و عشق و تنفر و چیزای دیگه که می گن توش پیدا می شه، پیدا نمی کنی…ولی می گن هست.
یعنی همه چیز توش جا می شه ؛ گاهی می گن اونقدر بزرگ می شه که تموم دنیا رو می تونه تو خودش جا بده و گاهی وقت ها هم از یه پیاله حتی کوچیکتر می شه ؛ گاهی اونقدر می گیره که چشمات هم باهاش همنوایی می کنن و گاهی اونقدر بازه که لباتو خندون می کنه…
گاهی به رسوایی می کشونه آدمو ؛ بعضی وقت ها هم کلا؛ گم و گور می شه ، باید کلی بگردی تا پیداش کنی ؛ تازه اگه یه جایی پیش کسی گیر نکرده باشه…
گاهی از سنگ هم سخت تر می شه و گاهی از موم نرم تر؛ بعضی ها رو تا مرز جنون می کشونه ؛ بعضی ها رو به اوج می رسونه، به ملکوت، بعضی ها رو هم به…
بعضی وقت ها می گن به حرفش گوش کن، دل که بهت دروغ نمی گه، دنبالش برو… اما بعضی وقت های دیگه سرزنش می شی که چرا از دلت پیروی کردی؟ دل رو مترادف هوی و هوس می خونن…
————————–
دوست دارم شبی با غم سر کنم
دفتری با اشک چشمان تر کنم
نام آن دفـتـر کنم دیـوان عـشـق
عـــشـق را عنوان آن دفتر کنم…
(شاعر؟)

پاسخی بگذارید

