صبحت بخیر عزیزم…

تمام آهنگ ها و موسقی های معین زیبا و دلنشین هستن ؛هیچ خواننده ای نتونسته و نخواهد توانست حرف دل عاشق ها رو توی ترانه هاش بگه…هر وقت ناامید میشم و دلم از دست این زندگی ماشینی میگیره ؛ ترانه هاش رو گوش میدم تا گریه ام بگیره تا دلم خالی بشه، تا پیش خدا برم…صداش منو به عالمی دیگه می بره ؛ واقعا بعضی آهنگاش اشک آدمو در میاره…
این همه خواننده جدید؛ ولی هنوز وقتی میخونه سریع مطرح میشه و می افته سر زبون ها.
معین یکی از با شخصیت ترین و خوش صدا ترین خواننده های خارج از کشور هست و محبوبیت او انکار ناپذیره.
فقط گوش کردن به یک اثر کافی نیست باید آن را حس کرد درک کرد در آن غرق شد تا به ارزش آن پی برد…
حالا شاید بگید چرا راجع معین نوشتم….آخه آهنگ «صبحت بخیر عزیزم» رو گذاشتم رو موبایلم…هر وقت زنگ زده و کسی کنارم بوده ؛ گفته چه آهنگ زیبایی گذاشتی…
حالا یه شعر قشنگ که معین خونده مینویسم اینجا؛ واقعا نمیشه از بین ترانه هاش چیزی انتخاب کرد چون یکی از یکی قشنگ تر و با معنی تر هست؛ درسته معین دیر به دیر آلبوم جدید می ده بیرون ولی همیشه کاراش موندگار شده…
در دل شب دعای من، گریه بی صدای من، بانگ خدا خدای من
به خاطر تو بود و بس
پاکی لحظه های من، گریه های های من، گوهر اشکهای من
به خاطر تو بود و بس
این همه بی پناهیم، این همه سر به راهیم، این همه بی گناهیم
غصه به جان خریدنم، از همه کس بریدنم زخم زبون شنیدنم
به خاطر تو بود و بس
رو به خدا نشستنم، نذر و دخیل بستنم
سوز من و گداز من، اشک من و نیاز من
به خاطر تو بود و بس
———————
اگه به من وفا کنی؛ حاجتمو روا کنی
بین تموم عاشقات، نذر منو ادا کنی
یه کاسه گندم می ریزم تا کفترا رو سیر کنم
واست می میرم آنقدر تا دلتو اسیر کنم
به پات می شینم شب و روز، تا با تو عمرو پیر کنم…
——————–
این قافله عمر عجب میگذرد
دریاب دمی را که به طرب میگذرد
ساقی غم فردای حریفان چه خوری
پیش آر پیاله را که شب میگذرد …

7 پاسخ to “صبحت بخیر عزیزم…”

  1. omid Says:

    bebin pesar joon avalan salam.. dovoman inke arash va dj aligator 2ta khanandeie jahanie ma hastand ke kole donya ahang hashoono goosh midand …3voman ke 1tarafe be ghazie negah nakon va bedoon inha irani hastand pas hagh darand sharik bashand dar hamechiz …4roman movazebe khodet bash bYe

  2. امین Says:

    سلام…
    من آپماااااااااااا…
    نمی خوای بیای؟؟؟؟؟؟؟؟
    زود بیا … خوب؟؟؟؟؟
    امین دولخ…

  3. ali Says:

    salam.midoonam che ehsase ghashangi dar morede moein dari.chon sedaii javdane dare.delam mikhad toham ehsase moshabehe mano nesbat be yar va dooste hamishegie MOEIN ,ostade bozrge mosighie iran zamin va yekke taze mosighie iran yani BIJAN MORTAZAVI dark koni.vaghean cheghadr adam bayad nadoon bashe ke be in taze bedoran residehaii mesle arash ya DJ bege honarmand.ooje honar ro dar hamkarie in do dar ahange (delam gerefte az asemoon) did ke ostadi bozrg(bijan) minavazad va bozorgi honarmand(moein) mikhanad

  4. pinkrose Says:

    سلام
    مطلب و شعر زیباییست که به دل می نشینه ، قالب وبلاگ هم مبارک.
    موفق و سلامت باشید…

  5. ویروس Says:

    « چرا ؟ »
    چرا تو ای شکسته دل ! خدا خدا نمی کنی ؟ /خدای چاره ساز را ، چرا صدا نمی کنی ؟ ** به هر لب دعای تو ، فرشته بوسه می زند/برای درد بی امان ، چرا دعا نمی کنی ؟**ز پرنیان بسترت ، شبی جدا نبوده ای/پرند خواب را ، ز خود ، چرا جدا نمی کنی ؟**به قطره قطره اشک تو ، خدا نظاره می کند/به وقت گریه ها چرا خدا خدا نمی کنی ؟**سحر ز باغ ناله ها ، گل مراد می دمد/به نیمه شب چرا لبی به ناله وا نمی کنی ؟**دل تو مانده در قفس ، جدا ز آشیان خود /پرنده ی اسیر را ، چرا رها نمی کنی ؟**ز اشک نقره فام خود ، به کیمیای نیمه شب/« مس ِ» سیاه ِ قلب را چرا «طلا» نمی کنی ؟**به بند کبر و ناز خود از آن اسیر مانده ای /که روی عجز و بندگی به کبریا نمی کنی .
    « مهدی سهلی »

  6. منصور Says:

    به اون آقا امید که اول همه نظر داده باید بگم…اصلا از حرفم پشیمون نیستم…و هرگز او دوتا رو خواننده نمیدونم و نخواهم دانست…
    و از ویروس هم بابت شعر متشکرم…

  7. بی بی گل Says:

    مطالب وبلاگتون بیسته ممنون.
    بی بی گل

پاسخی بگذارید

