بلوا در دانشگاه!!!

خب امروز به علت اینکه ساعت ها رو توی دانشگاه به هم ریخته بودن ؛ مجبور شدم ساعت شش صبح از خونه بزنم بیرون تا ساعت هفت و سی دقیقه تو این خراب شده باشم…
خلاصه صبحونه نخورده راهی شدم…حالا از صف طولانی دانشجو ها که بگذریم …بالاخره نشد سر موقع رسید و ساعت هفت و چهل و پنج دقیقه رسیدم…
اما خیالم راحت بود این استاد خیلی گلابیه و میذاره برم تو کلاس…خلاصه بدو بدو رفتم ؛دیدم ؛ دکی بچه ها اونجا واستادن ؛منتظر استاد…یکی از بچه ها گفت…استاد دو هفته که غایب بود؛دو هفته هم که پشت گروه زده بودن به علت شکستگی پا نمی یاد ؛ حتما این دفعه نوشتن فوت کرده!!! ولی نه دیدیم از دور داره می یاد…خلاصه اومد و به قول خودش تلافی همه روزهایی که نبود و همچنین تلافی شکستن پاش در ایام نوروز را حسابی در آورد…امیدوارم خسته نباشند!!!
بعدش رفتیم سر کلاس بعدی….وای که این استاده چقدر باحاله…خیلی حالیشه…دمش گرم…
چون ساعت ها ریخته بودن به هم ؛همه کلاس ها ریخته بود به هم و بلوایی برقرار بود…به خصوص برای کلاس های دو واحدی…این استاده گفت یه دیونه ای یه سنگی انداخته تو چاه که هیچ عاقلی نمی تونه درش بیاره….
گفت این کار؛ کار رئیس جمهور نیست؛ کار یک نفر دیگست که به ایشون گفته این کارو بکن…
که من از همتون شرمنده هستم چون نمیتونم نام این شخص رو بگم…ولی این استاد نازنین من و خیلی از بچه های دیگه رو روشن کرد…ولی خلاصه بگم که این کار خیلی ضرر به مملکت زد…حالا ببینید آقای فرهاد رهبر که فکر کنم رئیس وزارت نیرو هست چی گفته؛ گفته ما این خسارت یعنی خسارت سیصد و پنجاه میلیارد تومانی رو با صرفه جویی جبران می کنیم…
واقعا چه مملکت باحالی داریم…همیشه باید لقمه رو دور سرمون بچرخونیم…(خلاصه از قدیم گفتن:از ماست که بر ماست!)
بگذریم…آهان یادم رفت بگم…این استاد با بچه های تهرون خیلی لجه…خلاصه تا می تونست بدی تهرانی ها رو گفت…خود استاده اصفهانی نیست، ولی از حرفها و خاطراتی که میگفت معلوم بود خیلی دلخوشی از تهرونی ها نداره…
چندتا مطلب گفت که من قبول دارم که اونا رو میگم…
گفت اکثر تهرونی ها تبعیض نژادی می گذارن؛ هر کس تو اداره های تهران میره یا یه کاری تو تهران داره میگن این بچه شهرستانه و کلی الافش میکنن ؛ چون فکر میکنن خودشون از آسمون افتادن زمین…
این موضوع برای خودم هم پیش اومد…همین تابستون امسال تو سازمان سنجش کاری برام پیش اومد…رفتم اونجا با اینکه کارمو انجام دادن ولی این جمله رو (بچه شهرستانه!) بهم گفتن ؛ حالا از الافیهاش بگذریم…
خلاصه گفت اینم که می بینید اسم اصفهانی ها بد در رفته به خاطر فیلم هایی هست که سینمای تهرون می سازه…هر چی آدم بد و خسیس هست ؛روشون لهجه اصفهانی میذارن…هر نقش شوت و شل و بیحالی رو روش نقش رشتی می گذارن و…
خلاصه بنده خدا دل پری از تهرونی ها داشت…
راستی اینم بگم که واقعا بعضی از افراد خیلی کم ظرفیت هستن…یک سایت میزنن فکر میکنن آپولو هوا کردن…روی هر کلاسی میرم طرف اسم سایتشو نوشته؛ واقعا شورشو در آورده…آخه وقتی میشه با 10 هزار تومان در حالی که هیچی از اینترنت ندونی؛ سایت هوا کرد ؛دیگه این همه دیم دیش دالام دام دیلیم دام نداره!
در مورد رفتن از Weblogs.us هم فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که هرگز از اینجا نمیرم تا وقتی جی دی بهمون امکان نوشتن داد مینویسیم…هر وقت هم نداد…
وقتی فکرشو میکنم میبینم خیلی ها هستن آرزو دارن چند دقیقه با اینترنت کار کنن؛ اصلا به خودم اجازه نمیدم سایت بزنم….
پس از همین جا میگم من از جابلاگی انصرف دادم…و اونجا دیگه نیستم…
بعدش هم رفتیم تو کلاس ادبیات ؛ امروز مثل روزهای قبل سر کلاسش حال نکردم شاید به خاطر اینکه خیلی خسته بودم و شدیدا خوابم گرفته بود…
ولی با این حال چند تا مطلب قشنگ گفت که مینویسم اینجا:
1)چرخ روزگار از این بازیچه ها بسیار دارد…
2) برای اخم کردن 45 عضله منقبض میشه و برای خندیدن فقط 23 عضله…پس الکی اخم نکنید تا زیاد خسته نشید.
3)جام می و خون دل هر یک به کسی دادند****در دایره قسمت اوضاع چنین باشد…
اینم از ماجرای امروز…دوشنبه ،بیست و یکم فروردین سال یک هزار و سیصد و هشتاد و چهار.

یک پاسخ to “بلوا در دانشگاه!!!”

  1. مگ مگ Says:

    کار مصباح یزدی هست…محمود یه بردست…اینو همه میدونن داداش..

پاسخی بگذارید

