یادش بخیر…

امروز امیر حسین خان رو دیدم…چقدر گنده منده شده بود…به قول بعضی ها هیکلش مثل دیب(دیو) شده بود…
تو یه لحظه جا خوردم…گفتم تو خودتی؟ آخه من اول شناختمش…
این امیر خان همیشه مشقاشو از من کپی می زد…همیشه صبح ها؛ زودتر از خونشون میومد بیرون تا مشقاشو کپی کنه و با هم بریم مدرسه…
هیچ وقت اون صبحی رو یادم نمیره که مامانش اومده بود دنبالش که دواش کنه!!!
آره ؛اون موقع ها خیلی کوچیک بودیم…خیلی کوچیک…
اونا خونشون درست اون طرف خیابون بود درست مقابل کوچه ما ؛ هر وقت می خواست میومد خونمون…ولی درست چند سال بعد از اونجا رفتن…و خونشونو دادن اجاره…الان دوباره اومدن همین جا زندگی کنن…
یادش بخیر… یعنی تو عالم بچگی با هم درس می خوندیم…ولی همش به بازی گوشی می گذشت…
امروز دیدم یه تسبیح دستشه و کلی بسیجی شده….
گفتم الان چی کار می کنی؟
گفت من تا راهنمایی خوندم و الان دیگه درس نمی خونم…
گفتم پس چی کار میکنی؟ گفت تو بازا کاسبی میکنم…گفتم سربازی چی کار کردی…گفت حل شد و معافی رو گرفتم…من موندم این بشر چطوری معافی گرفته!(زنده باد قانون های کشور عزیزمون؛ هر روز یه قانون خوب از خودش در می کنه!)
بگذریم…یه کم حرف زد و از اون موقع ها گفت…
گفتم یادته معلم سال اول دبستانمون کی بود…گفت مگه می شه یادم بره…گفتم یادته چقدر ازم کپی میکردی…خندش گرفت…گفت آره ه ه ه ه ه…
خلاصه گفت: پسر تو تا بیایی با درسات به یه جایی برسی من به قله رسیدم….
خوب روی این حرفش هیچی نمیتونستم بگم….چون پر واضح هست که هر کس رفته دنبال شغل آزاد حسابی پول به جیب زده و خانواده تشکیل داده و برای خودش زندگی درست کرده…..
بگذریم…کاری به این حرفا ندارم….فقط خواستم یکم از امیر تو خاطرات وبلاگم بگم…تو دبستان معروف بود به شفتالو…حالا برای چی به خودم و خودش مربوطه؛ شاید نخواد بگم…
این قافله عمر عجب میگذرد
دریاب دمی را که به طرب میگذرد
ساقی غم فردای حریفان چه خوری
پیش آر پیاله را که شب میگذرد …
(حافظ)
———————
راستی امروز سر زدم به webstats دیدم ای ول… دم ایرانی ها گرم…دو سه تا سایت س ک س ی و پورنو ایرانی بیشترین بازدید کنندگان رو تو کل دنیا داشتن…تاسفی بس عجیب خوردم…واقعا این همه سایت باحال داریم…اون وقت….
بیخیال…بزرگتر از من هم نتونستن کاری کنن ؛ من چی کاره هستم…
به قول لسان الغیب حافظ شیرازی:
من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش
که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی…
—————–
رفتم تو این سایت تا ببینم چه امتیازی از web2 میگیرم…از 48 مورد؛12 امتیاز بهم داد…خیلی ضایع هست…
راستی نمیدونم برای شما هم این مشکل پیش اومده یا نه…همین ساعت ویندوز رو میگم…من هر چی تنظیمش میکنم دوباره مثل اولش می شه….یه بنده خدایی گفت برو تو تنظیمات تاریخ و زمان و بعد برو تو قسمت Time Zone بعد تیکشو بردار…تا به صورت اتوماتیک کار نکنه و دوباره نیاد سر جای اولش…(خدا در بهشت کنادش!)

2 پاسخ to “یادش بخیر…”

  1. امید Says:

    In ahangi ke to webloget gozashti behem aramesh mide… bekhatere inam ke shode harshab miam to webloget…Albate az in matlabat ham estefade mikonam

  2. غریبه Says:

    به من داد 4 از 48 :((

پاسخی بگذارید

