گریه ، درد ، خنده ، شادی!

امروز سید حامد زنگ زد بهم و گفت هان چیه؟ کیفت کوکه ؛ خوشحالی…خبری شده چی شده…ولی اون نمی دونست…
ولی اینکه کسی میگه و می خنده دلیل برا شادیش نمی تونه باشه ؛ خیلی وقت ها از فشار زیاد هم هست ؛ وقتی آدم می مونه و دیگه نمیدونه چی کار باید بکنه میزنه به خط شادی ساختگی.
آن کس که می گرید 1 درد دارد
آنکس که می خندد 1001 درد…
——————
فصل پرواز پرستوهای نور
می بره ما رو به اون روزهای دور
میبارید از آسمون پولک و یاس
فکر میکردیم همه دنیا مال ماست
خوش نشستی به دل منتظرم
گفتی پا به پام میای هر جا برم
ولی تو نشستی توی نیمه راه
نگو به عقوبت کدوم گناه
دل به دریا زدی اما بی هوا
زیر و رو شد همه چی با یه خطا
سرنوشت و دیگه سرزنش نکن
حالا که شدی گرفتار بلا
گله کم کن پرشکسته که نمرده شوق پرواز
آسمون نرفته از یاد با دو بال من کن آغاز
قانون زندگی اینه با کسی شوخی نداره
کمر همت و بستی حالا یا علی دوباره
ابر غفلت پر رگبار غمه
هنوزم قصه سیب و آدمه
واسه جبران شکستن یه دل
قد کهکشون پشیمونی کمه
راه نداره به دل من هر کسی
نشو تسلیم غم دلواپسی
توی جاده های عبرت پابذار
بیا با من تا به دریا برسی
(شاعر:مونا برزوئی)
(خواننده:مجید اخشابی)
—————-
پ.ن:راستش امروز البوم جدید مجید اخشابی رو گوش دادم؛ البوم جدیدش یعنی پریزاد؛ از آهنگ فصل پرواز خوشم اومد…
اول که شعرش رو خوندم ، زیاد به دلم ننشست؛ ولی با آهنگ و صدای قشنگ مجید اخشابی خیلی به دلم نشست…صدای اخشابی لطیفه و با احساس و قشنگه و این شعر رو قشنگ اجرا کرده بود…
می تونید این آهنگ رو از اینجا دانلود کنید و گوش بدید…اگر شعر بالا رو خوندید و دیدید به دلتون ننشست؛ حتما آهنگ رو دانلود کنید و با آهنگ گوش بدید حتما و صد در صد به دلتون خواهد نشست…امیدوارم از این آهنگ خوشتون بیاد که مطمئن هستم خوشتون می یاد….
راستی فکر کنم مجید اخشابی هم رفت جز خوانندگان مورد علاقه ی من.

6 پاسخ to “گریه ، درد ، خنده ، شادی!”

  1. آرش Says:

    مثل همیشه مطالبتون برام جالب بود. ابی باشید…

  2. مرد تنها Says:

    سلام…
    تو که ما رو کشتی انقدر قالب عوض کردی… هر دفعه میام اینجا….. یه رنگه!!!! نمی خوای یه قالب ثابت انتخاب کنی؟

  3. سیروس میرزایی Says:

    سلام دوست عزیز خسته نباشی عیسی قوتت بده ، بلاگ جالبی هست مطالب جالبی هم داره خیلی زحمت کشیدی ؛موفق باشی

  4. سارا Says:

    اهنگ های جدید بزار از مجید اخشابی

  5. س Says:

    از شما خواهش می کنم ای دی مجید اخشابی رو بگید تا باهاش چت کنیم . متشکرم

  6. نيوشا Says:

    دنياي مني تو روياي مني تو عشق قشنگم فقط مال مني تو..

پاسخی بگذارید

