زندگی به شرط خنده!!

نقش من چیه نقش تو چیه
قصمون چرا هر کی هر کیه
من به جای تو ، تو به جای من
بازی می کنیم تا یکی شدن
روزگار عجب کار نوایه
جای هر کسی اینجا خالیه
پشت پنجره منتظر نمون
دنیا رو ببین هم صدا بخون
آسمون به شرط خورشید
زندگی به شرط خنده
بگین که تو شهر قصه
دل ساده سیری چنده
راه من چی راه تو چیه
برد و باخت این بازی با کیه
آدما چرا رنگ به رنگ می شن
هم زشت می شن و هم قشنگ می شن
چرا هر کسی صاف و ساده نیست
چرا دلخوشی بی اراده نیست
دستتو توی دست من بزار
شکل خودت باش نقاب و بردار
آسمون به شرط خورشید
زندگی به شرط خنده
بگین که تو شهر قصه
دل ساده سیری چنده
(یغما گلرویی)
—————–
می تونید آهنگ رو از اینجا گوش کنید…چون از این آهنگ خوشم اومد تو وبلاگ گذاشتمش؛ به نظر من شعر خیلی با معنی و قشنگی هست و خواننده هم به خوبی این شعر را اجرا کرده و خلاصه کلام اینکه این آهنگ به دلم نشست.

یک پاسخ to “زندگی به شرط خنده!!”

  1. ویروس Says:

    برد و باخت این بازی ؟ معلومه که همیشه بازنده منم !
    دل ساده سیری چنده ؟ اصلا دل ساده ای دیگه پیدا میشه .؟
    (شب آن گاه زیباست که نور را باور داشته باشیم = ؟)

پاسخی بگذارید

