هرچه بود تموم شد…

برای من نوشته؛ گذشته ها گذشته
تمام قصه هام هوس بود
برای او نوشتم؛ برای تو هوس بود
ولی برای من نفس بود

نوشته هرچه بود تموم شد
نوشتم عمر من حروم شد
نوشته رفته ای زیادم
نوشتم شمع رو به بادم
نوشته در دلم هوس مرد
نوشتم دل توی قفس مرد

لعنت به من که آسون
به یک نگات شکستم
به این دل دیونه
راه گریز و ساده بستم…

5 پاسخ to “هرچه بود تموم شد…”

  1. پاییز دل Says:

    عجب دنیایی شده این دورو زمونه !!! هرجا میری حرف جداییه !!!

  2. سانی Says:

    زیبا بود 🙂

  3. پرواز Says:

    خیلی زیباست ومن بارها و بارها بی اختیار با شنیدن این ترانه اشک توی چشمهام جمع شده

  4. بن بست ابهامی Says:

    سلام.
    سروده خودته…

  5. maryam Says:

    chera emkane download nadarin? ➡

پاسخی بگذارید

