چند دوبیتی و رباعی…

امروز درس به رباعی و دو بیتی رسید و استاد شعر های قشنگی را برای خوندن انتخاب کرد ؛ ولی من از این چندتا شعر بیشتر خوشم اومد، امیدوارم شما هم خوشتون بیاد…
تا با غم تو مرا کار افتاد
بیچاره دلم در غم بسیار افتاد
بسیار فتاده بود، هم در غم عشق
اما نه چنین زار که این بار افتاد
هر روز دلم در غم تو زارتر است
و ز من، دل بی رحم تو بیزارتر است
بگذاشتی ام،غم تو نگذاشت مرا
حقا که غمت از تو وفادارتر است
(مولوی)
———–
نه از مهر و نه از کین می نویسم
نه از کفر و نه از دین می نویسم
دلم خون است می دانی برادر
دلم خون است از این می نویسم
(قیصر امین پور)
———–
تو مثل کوی بن بستی دل من
تهیدستی ، تهیدستی دل من
اگر یک ذره بو می بردی از عشق
به دنیا دل نمی بستی دل من
(علیرضا قزوه)
———–
دلم تنهاست ؛ ماتم دارم امشب
دلی سرشار از غم دارم امشب
غم آمد، غصه آمد، ماتم آمد
خدا را زین میان کم دارم امشب
(سلمان هراتی)

یک پاسخ to “چند دوبیتی و رباعی…”

  1. فرهاد Says:

    سلام دوست آسمانی . موسیقی متن وبلاگت حیرتزاست . نتونستم توی تمپروری اینترنت فایلزم پیداش کنم . میتونی برا میلش کنی یا آدرسی بدی که بتونم تهیه اش کنم . به منم سر بزنی لینکت رو به اسم منصور آسمانی میبینی!

پاسخی بگذارید

