من آمده ام تا حرفی را بگویم!

من آمده ام تا حرفی را بگویم و آن را خواهم گفت.اگر پیش از به زبان آوردن آن، مرگ مرا دریابد، فردا آن را بر زبان می آورد.زیرا فردا هیچ رازی را در کتاب ابدیت پنهان نمیگذارد.
من آمده ام تا در شکوه و روشنایی عشق و زیبایی، زندگی کنم.
من این جایم، زنده، مردم نمی توانند مرا از زندگیم تبعید کنند.
اگر آن ها چشمانم را در آوردند من به نجوای عشق و نغمه های زیبایی و سرور گوش خواهم سپرد. اگر آن ها بخواهند مرا از شنیدن باز دارند، من وجد و سرور را در نوازش نسیم خواهم یافت که آمیخته ای است از رایحه زیبایی و حلاوت نفس های عاشقان و اگر هوا را از من دریغ کنند من با روحم زندگی خواهم کرد؛ زیرا روح، خواهر عشق و زیبایی است.
من آمده ام تا برای همه و در میان همه باشم. روزهایی خواهند آمد که آنچه من اکنون در خلوت خویش انجام می دهم، در پیشگاه مردم آشکار و باب خواهند شد.
و آنچه من امروز با یک زبان می گویم، فردا آن را با زبان های بی شمار باز خواهد گفت.
(جبران خلیل جبران)
—————————-
قربون برم خدا رو ، دنیا چقدر کوچیکه
مرز دیروز و امروز ، قد یه مو باریکه
اون روزی که روزت بود ، روزامو بد گرفتی
حرفات تو گوش من موند ، یادت میاد چی گفتی
صدای تقو توقت ، استخونام شنیدی؟
اما با طعنه گفتی ، شتر دیدی ندیدی
من از تو یاد گرفتم ، ساده گذشتنارو
یه آخرین کلامو ، نامه نوشتنارو
من از تو یاد گرفتم ، برم به یک بهانه
اونم بشه سکانس ، آخر عاشقانه
حالا برو از اینجا ، برو هر جا تونستی
دور شدی از خیالم ، تو خودت اینو خواستی
یه روز بهم می گفتی، عشقم خیال و رویاست
نوبتی ام که باشه ، ایندفه نوبت ماست
*اگه خواستید می تونید آهنگ رو از اینجا هم گوش کنید.
[audio:http://www.danload.persiangig.com/audio/DelamBaratMisooze.mp3%5D

2 پاسخ to “من آمده ام تا حرفی را بگویم!”

  1. سعید Says:

    با سلام سایت بسیار کامل و زیبائئ داری البته مطالب رو نخوندم تا با طرز فکرت آشنا بشم که اینکار رو میکنم . یه اشکال داره اینه که موزیک سایت خاموش نمیشه کرد مثلا من میخواستم موزیک صادقی رو گوش بدم نتونستم چون با موزیک سایتت قاطی میشد . در هر صورت آرزوی موفقیت میکنم برات امیدوارم روزهای خوبی رو به همراه داشته باشی. سعید از وین

  2. غریبه Says:

    من هم این شعر رو خیلی دوست دارم. برای من که کلی معنا داره…

پاسخی بگذارید

