عشق و کبوترها!

امروز یک پلاگین خیلی جالب به چشمم خورد و فورا نصبش کردم…اگه می خواهید بدونید کاره این پلاگین چیه روی عکس کوچکی که این پایین هست کلیک کنید تا متوجه بشید چی هست و چی کار می کنه..واقعا این وردپرس چه باحاله هر کاری بگی می شه باهاش کرد، یعنی اگه برنامه نویسی و پلاگین نویسی بدونید می شه فیل که چه عرض کنم غول هم باهاش هوا کنید…
و این هم شعر و دل نوشت و از این حرف ها…..
شکستی دلم را دلت را شکستم
تو آینه من سنگ خارا شکستم
صد نامه نوشتیم و جوابی ننوشتی
این هم که جوابی ننویسند جوابیست…
————
عشق ارزانی عاشقان!چرا که عشق نیست، به راستی که کبوتران عاشق ترند…
ای ستاره ها مگر شما هم آگهید
از دو روئی و جفای ساکنان خاک
کاینچنین بقلب آسمان نهان شدید
ای ستاره ها، ستاره های خوب و پاک
ای ستاره ها که همچو قطره های اشک
سر بدامن سیاه شب نهاده اید
ای ستاره ها کز آن جهان جاودان
روزنی بسوی این جهان گشاده اید
ای ستاره ها، ستاره ها، ستاره ها
پس دیار عاشقان جاودان کجاست؟
( فروغ فرخزاد)
عشق و کبوترها

4 پاسخ to “عشق و کبوترها!”

  1. هومن Says:

    سلام دوست عزیز
    اگر مایل به تبادل لینک هستین منو با عنوان «دانلود جدیدترین موزیکها و بهترین برنامه ها» لینک کنید و بعد به من خبر بدید تا لینک شما رو تو وبلاگم اضافه کنم.
    با تشکر………هومن

  2. سحر Says:

    سلام خوبی ؟چه عکس خوشگلی .راستی یه خواهش .قالب وبلاگمو عوض کردم همون اولی اگه قالب صورتی چیزی هست لطف کنی عوض کنی ممنون میشم اگه نه همون باشه ویاهو مسنجر و بارون و.. لطف درست کن برام.با بلاگارد و اونی که مینویسه لینک کنو…مرسی به خاطر ادرس و همه چی اگه وقت کنم میرم .راستی این کارارو لطف کن برام انجام بده .امیدوارم موفق باشی

  3. سحر Says:

    سلام پسر عموم میخواد قالب جدید برام پیدا کنه(چشمک)
    باشه اگه مشکلی بود میگم مرسیییییییییییییییی
    راستی اگه باهات حرف میزنم چون اون روز ناراحت بودی .بد حرف زدی مهم نیست(چشمک)

  4. سحر Says:

    خواهر شما سحری

پاسخی بگذارید

