آسمان در نقشه ایران!!!

وقتی در وبگردی‌هایم به این سایت رسیدم تصمیم گرفتم آسمان را در نقشه ایران جا بدهم‌ ، هر چندخیلی کوچیکه ولی اگه بخواهی میتونی پیداش کنی !
اگر پیداش نکردید می تونید تو قسمت Search بنویسید Aseman و سرچ کنید تا محل قرار گرفتن آسمان را در نقشه ایران عزیزمان ببینید.
این سایت به همت آقای کوشا هاشمی راه اندازی شده و یک ابتکار جدید هست، شما هم میتوانید در نقشه ایران در 1000 ایرانی جایی داشته باشید.
واقعا نقشه ایران بسیار غرور آور است و من وقتی نقشه ایران را دیدم بی اختیار احساس غرور کردم…
و اینکه لینک ها در نقشه ایران جایی می گیرد بسیار جذاب و قشنگ است…امیدوارم همه ایرانیان موفق و پیروز باشند.
—————–
این شعر قشنگ را به همه دوستان تقدیم می کنم؛ البته وقتی معین عزیز این شعر را با اون صدای دلربا و قشنگش می خونه دیگه هیچ جای حرفی نیست…زیباست…شاید کسانی که خواننده وبلاگ هستند بدانند معین از خواننده های مورد علاقه من است و مثل بعضی از خواننده های دیگر که در نوشته هایم نوشته ام…
آزاد بودم من، آزاد بودم من
گرفتارم تو کردی، مفتون مه رویان عیارم تو کردی
من اهل بودم، رند و می خوارم، تو کردی، تو کردی
با می فروشان، اینچنین یارم تو کردی، تو کردی
ای دل بلا ؛ ای دل بلا ؛ ای دل بلایی
ای دل سزاواری که دائم مبتلایی
از مایی آخر، خصم جان ما چرایی
دیوانه جان، آخر چه ای کار کجایی
روزم سیه، حالم تبه کردی، تو کردی
ای دل بسوزی، هر گنه کردی تو کردی
تا چند می سوزی دلا، خود را و ما را
ما هیچ رحمی کن به خود آخر خدا را
تا چند خواهی عشق، درد بی دوا را
تا کی به جان باید خریدن این بها را
مجنون شوی دیوانه ام کردی، تو کردی
از خود مرا بیگانه ام کردی، تو کردی
آخر دلا تا کی غم بیهوده خوردن
ما را به این میخانه ، آن میخانه بردن
روزم سیه، حالم تبه کردی، تو کردی
ای دل بسوزی، هر گنه کردی تو کردی
روزم سیه، حالم تبه کردی، تو کردی
ای دل بسوزی، هر گنه کردی تو کردی
ای دل بلا ؛ ای دل بلا ؛ ای دل بلایی
ای دل سزاواری که دائم مبتلایی
———-
ترانه سرا: عماد الدین خراسانی
خواننده: معین

یک پاسخ to “آسمان در نقشه ایران!!!”

  1. داریوش Says:

    مرسی 😉

پاسخی بگذارید

