خسته‏ام…

دلم خیلی گرفته! دلم از دنیا گرفته!
از این روزهاى روز مرگى،
از روزهایى که با دیروز و فردایمان
تفاوتى ندارند،خسته‏ام …
افسوس
من مرده ام
و شب
گویی هنوز هم
ادامه ی همان شب بیهوده است…
یادمه همیشه میگن از دست هر کی که ناراحت میشی؛ هیچ کس جز خدا نمیتونه مرهم دل زخم خوردت باشه؛
اما بدون اگه توی اون دنیا من فقط یک درصد حق داشته باشم و تو نود و نه درصد حق داشته باشی، به خداوندی خدا از حقم نخواهم گذشت…امروز هم گذشت …نمیدانم روز خوبی بود یا نه اما هر چه بود گذشت…
————–
و به قول سهراب که می گوید:
بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم
دیده ام گاهی در تب ، ماه می آید پایین،
می رسد دست به سقف ملکوت.
دیده ام، سهره بهتر می خواند.
گاه زخمی که به پا داشته ام
زیر و بم های زمین را به من آموخته است.
گاه در بستر بیماری من، حجم گل چند برابر شده است.
و فزون تر شده است ، قطر نارنج ، شعاع فانوس…

3 پاسخ to “خسته‏ام…”

  1. روشنک(تو را من چشم در راهم) Says:

    سلاممممم
    خوبین؟
    من یه بار اومدم یه خط نوشتم که تلپ میشم اینجا زد از اون موقع کامم داغون شد :دی
    الان من از رو بردم کامم رو باز اومدم
    اره سهراب چه قشنگ گفته
    تا بزودی…………

  2. غریبه Says:

    من هم خسته هستم. همه خسته هستند…

  3. مهدی Says:

    منصور جان تو این زمونه کی دلش از چی نگرفته…بهت حق میدم

پاسخی بگذارید

