نشد که بشه!

رم امام رضا (ع)
نشد که بشه! خلاصه امسال هم امام رضا قبولم نکرد که برم کنارش و خودم با زبون خودم باهاش حرف بزنم و درد دل کنم، از زمونه براش بگم و خلاصه هر چقدر دعا و آرزو دارم ازش بخوام…نشد…
اما نیلو کوچولو با بابا و مامانش و مادرم رفتن پیش امام رضا…خوب دیگه چه می شه کرد…سال قبل هم می خواستم با دوستان برم حرم امام رضا ولی سال قبل هم نشد؛ امسال هم فکر نکنم بشه…ولی خب اشکالی نداره به مادرم گفتم اگه من را دعا نکردی، زیارتت قبول نیست…خیلی دعا ها و شاید نفرین ها در دلم داشتم که نمی توانستم به او بگویم تا این دعا ها را در کنار حرم، از امام رضا بخواهد، ولی از او خواستم برایم دعا کند…امیدوارم یک روزی خودم بروم پیش امام رضا و خودم باهاش حرف بزنم…به قول یکی از دوستانم که می گفت: توی آسمون از یک ارتفاعی به بعد هیچ ابری نیست، پس هر وقت دلت ابری بود با ابرها نجنگ فقط کمی اوج بگیر…
حالا که حرف از امام رضا و مشهد شد بگذارید چند سخن از امام رضا بنویسم.
*شخصی از امام رضا پرسید حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی.
*نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطف ترین آنها نسبت به اهل خویش است.
– پایه های ایمان چهار چیز است:
1- توکل بر خدا
2- خشنود بودن به حکم و قضای خدا
3- تسلیم فرمان خدا
4- واگذار نمودن کار به خدا
و این هم آیه ای از قرآن که خیلی چیز ها می گوید…
فَاذکُرونی اَذکُرکُم وَ اشکُرُوا لی وَ لا تَکفُرُون.
پس مرا یاد کنید تا شما را یاد کنم و شکر نعمت من به جای آرید و کفران نعمت مکنید.
(سوره بقره / آیه ۱۵۲)
راستی چند روز پیش درخواست یک استخاره در سایت تبیان دادم که امروز جوابش را گرفتم…نمی دانم چقدر حقیقت دارد ولی این بود…
بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام و تحیت. دوست محترم! استخاره شما بسیار بد است، مواردی از شما مخفی نگه داشته‌ شده است، نقشه‌ای برای شما کشیده شده است و با انسان های شیاد مواجه خواهید شد که به شما رحم نمی ‌کنند. اگر چه در ظاهر زیاد زبان باز هستند و اظهار خدمت گذاری می ‌کنند، لکن این طور نیست؛ هر چه زحمت می ‌کشید، جز کفران نعمت چیزی نخواهید دید. حتماً از آن بپرهیزید و حتماً‌ ترک شود و اقدام نکنید که پشیمانی دارد، صبر کنید؛ در آینده شخصی خوب به شما کمک و پیشنهاد خوبی می ‌دهد، موفق باشید.

2 پاسخ to “نشد که بشه!”

  1. الهام Says:

    سلام. تو لیست وبلاگهای به روز شده زیاد اسم وبلاگ شما رو می دیدم اما تا حالا سر نزده بودم از لحاظ قالب حرف نداشت مطالب هم که هنوز وقت نکرده ام همشو بخونم اما خوبه! به من هم سر بزن البته انتظار نداشته باش با وبلاگی به خوبی مال خودت روبرو بشی! 🙂

  2. باران Says:

    سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار جالبی دارید .ممنون از مطالب خوبتان.من هم باید سر فرصت همه را بخوانم. یک فال حافظ هم برای خودم گرفتم .که برای اولین گام در مهمان نوازیت ان را به فال نیک میگیرم
    اگر به خانه بارانی ام بیا یی سرافراز می شوم
    شاید تو مهندگار شدی ونرفتی امید وارم
    متشکرم ومنتظر…در اغوش خدا ….

پاسخی بگذارید

