تیم فوتبال یا روبات!

به دنبال حذف تیم ملی ایران از جام جهانی 2006 آلمان انتقاد های زیادی به بازیکنان و مربی و تمام کادر تیم شد و هنوز هم ادامه دارد و امیدوارم تا وقتی تیم ایران به یک تیم خوب، نه در حد جهان، بلکه حتی در حد آسیا هم تبدیل نشده است این نقد و انتقاد ها همچنان ادامه داشته باشد…
به خواندن روزنامه های ورزشی زیاد علاقه ای ندارم، ولی این روز ها مگر تب و تاب و شور و شوق جام جهانی می گذارد!
هر چند تیم ایران از جام جهانی با نتایج و بازیهای بسیار ضعیف، حذف شد اما هنوز دوستداران فوتبال مشتاقانه تیم فوتبال مورد علاقه خود را دنبال می کنند…درست مثل خودم که تمام بازی های تیم های مورد علاقه ام(برزیل ، آرژانتین ، ایتالیا ، آلمان،انگلیس و…) را هر طور شده می بینم و دنبال می کنم…
خب امروز در کنار یک دکه روزنامه فروشی نگاهی به روزنامه های ورزشی انداختم، که با این تیتر بزرگ رو به رو شدم که یکی از روزنامه ها به نقل از یک روزنامه آلمانی در مورد تیم ملی ایران نوشته بود…خب انصافا هم درست و منطقی نوشته بود…
روبات های ایرانی بهتر از تیم ملیشان بازی می کنند!
در روزنامه ای دیگر هم با تیتر درشت نوشته بودند…
ثابت کنید برای توریستی به آلمان نیامده اید!

8 پاسخ to “تیم فوتبال یا روبات!”

  1. سانی Says:

    روباتها زاییده فکر متخصصان ایرانیه وای فوتبالیستامون ….

  2. سحر Says:

    سلام
    به به چه عجب
    داداش بی معرفت
    خوبی ؟با معرفت
    منور کردی وبلاگمو
    زیبا کردی وبلاگمو (چشمک)
    خوش میگذره حسابی از دست من خلاصی نه؟
    در مورد فوتبال که من از اولشم میدونستم
    من فعلا طرفدار ایتالیام.خوشحال شدم و پست های قبلیتم عالی بود.
    به وبلاگ دیگرم هم بیا.مرسی به سکوت شبانه ام اومدی خوشحالم کردی

  3. باران Says:

    سلام دوست عزیز وممنون از حضور پر مهر شما
    باز هم منتظر نگاه مهربانتان هستم

  4. تلگرام Says:

    دوستِ گرامی!

    نام و نشانیِ وبلاگِ دیدگاه، به:

    نام: تلگرام
    نشانی: http://telegram.blogfa.com

    تغییر یافته؛ خواهش می‌کنم، نام و نشانی را اصلاح کنید.

    متشکرم!

  5. نوشین17 Says:

    واقعا دم روباتها گرم

  6. باران Says:

    سلام انگار تازه اینجا بودم
    دوست خوبم بشدت بارانی ام وبا تمام وجود در انتظار طلوع
    شاید برای همین اینجا هستم که با من باشی وهمراهی کنی
    متشکرم

  7. مرد پاییزی Says:

    دیدن وبلاگ یه دوست قدیمی خیلی لذت بخشه…

  8. بهزاد عبدی Says:

    آقا سلام علیکم و رحمه الله
    اساسا فوتبال چیز مزخرفی است… حداقل تو ایران!!! تا وقتی علی دایی کاپیتانه و آقای گل جهان… و تو بازی توپ هم به پاش نمی خوره…. واقعا فوتبال رو به عنوان یه سرگرمی هم نمیشه نگاه کرد… من کلا زده شدم… راستی یه میل برات زدم.. جوابشو حتما برام بنویس!!! ممنون

پاسخی بگذارید

