به چه ساز تو برقصم زمونه!

دیشب خوابم نمی برد…خلاصه بدجور بی خوابی زده بود به جونم، حتی به مخم، خیلی هم خسته بودم، قشنگ ساعت یک و نیم نصف شب یا همین حدود ها بود؛ رفتم کنار پنجره، پنجره اتاقم رو به خیابون باز میشه و تا خیابون زیاد فاصله نداره، قشنگ میشه خیابون رو زیر نظر گرقت…
کنار پنجره ایستاده بودم و به آسمون خیره شده بودم… تا اینکه از خیابون یک صدایی شنیدم…یه جوون سوار بر موتور داشت این آهنگ رو می خوند؛ به چه ساز تو برقصم زمونه؛ گفتم چه حالی میده ساعت یک و نیم نصف شب دلت سخت گرفته باشه، از همه چیز و همه کس ناراحت باشی، هوای گرم تابستون هم به شدت رنجت بده و تو سوار بر موتور برای خودت آواز بخونی…این آهنگ با اینکه ریتم و موزیک شادی داره، اما شعرش خیلی شاد نیست…می تونید این آهنگ رو از اینجا دانلود کنید و گوش کنید.
به چه ساز تو برقصم زمونه، زمونه
از دست تو، دل من چه خونه چه خونه
تو دل منو شکستی که رفتی عزیزم
تویی که برات میمیرم نذار اشک بریزم
آخه دنیای منی به کی بگم مال منی
آخه دنیای منی تو رو میخوام مال منی
آرزوی آخرم بود که با تو بمونم
به امید عشق خوبت بتونم بخونم
دل بیقرار من بود که پا روش گذاشتی
درد و بلای عشقو تو جونم تو کاشتی
بی تو دارم میمیرم خوابتو هرشب میبینم
مثه جونی تو تنم اگه نباشی میمیرم
مثه آیات خدا سوره حق توی چشات
میسوزونه تنمو گرمی اون برق نگات

4 پاسخ to “به چه ساز تو برقصم زمونه!”

  1. سانی Says:

    سوار موتور؟!:(( از دست این موتورسوار ها دلم خونه .

  2. غریبه Says:

    آی گفتی، رها از همه‏ی قید و بندها…

  3. اسی Says:

    پس چرا دانلود نمیشه آخه؟؟؟؟؟؟؟ تو رو خدا یکی این آهنگو آپلود کنه… بدجوری تو کفشم… جوووووووووون مادرتووووووون ))))))))))))))))

  4. fihv Says:

    کاش منم مثل موتوری بتونم صدای غمهامو این جوری فریاد بزنم

پاسخی بگذارید

