عصر جمعه…

چند وقت پیش اینجا را دیدم…آهنگ خیلی قشنگی بود من هم دیدم این آهنگ واقعا به حال و هوای امروز می خوره، آهنگ را گوش بدید…من که واقعا از این آهنگ خوشم اومد…واقعا آهنگ زیبا و قشنگی هست.
دلم انگاری گرفته، قد بغض یا کریما
عصر جمعه توی ایوون، می شینم مثل قدیما
تو دلم می گم آقا جون، تو مرادی من مریدم
من به اندازه وسعم، طعم عشقتو چشیدم
کاشکی از قطره اشکت، کمی آبرو بگیرم
یعنی تو چشمه چشمات، با نگات وضو بگیرم
برای لحظه دیدار، از قدیما نقشه داشتم
یدونه هدیه ناچیز، واسه تو کنار گذاشتم
یادمه یکی بهم گفت، هرکی تنهاست تویه دنیا
یدونه نامه خوش خط، بنویسه واسه آقا
کاغذ نامه رو بعدش، تویه رودخونه بریزه
بنویسه واسه مولاش، خاطرت خیلی عزیزه
[audio:http://farstec.googlepages.com/Nameh1.mp3%5D

پاسخی بگذارید

