یاران را چه شد؟

یاری اندر کس نمی بینم یاران را چه شد؟
دوستی کی آخر آمد دوست داران را چه شد؟
آب حیوان تیره گون شد خضر فرخ پی کجاست؟
خون چکید از شاخ گل باد بهاران را چه شد؟
کس نمی گوید که یاری داشت حق دوستی
حق شناسان را چه حال افتاد؟ یاران را چه شد؟
لعلی از کان مروت برنیامد سالهاست
تابش خورشید و سعی باد و باران را چه شد؟
شهر یاران بود و خاک مهربانان این دیار
مهربانی کی سر آمد؟ شهر یاران را چه شد؟
گوی توفیق و کرامت در میان افکنده اند
کس به میدان در نمی آید سواران را چه شد؟
صد هزاران گل شکفت و بانگ مرغی برنخاست
عندلیبان را چه پیش آمد؟ هزاران را چه شد؟
زهره سازی خوش نمی سازد مگر عودش بسوخت
کس ندارد ذوق مستی می گساران را چه شد؟
حافظ اسرار الهی کس نمی داند خموش
از که می پرسی که دور روزگاران را چه شد!
(حافظ)
——————-
این روز ها عاشق او بودن؛
افتخاری ست که …
نصیب هر کسی نمی شود!

7 پاسخ to “یاران را چه شد؟”

  1. سحر Says:

    سلام داداشی گرامی خوبی شما!احوالات!میگم اون کاری هم گفتی سعیمو میکنم من مخلص شمام …میگم یه قالب خوب سراغ داری
    بیا به وبلاگم . نظر بده و بگو قالب سراغ داری!
    راستی منتظرما.قالب

  2. سحر Says:

    راستی من عاشق این شعرم وای محشره!راستی کارت دارم کی نتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. قائمی Says:

    با سلام و تقدیم احترام
    خسته نباشید
    به وبلاگ شما سر زدم
    جالب توجه بود
    لطفاً از وبلاگهای من نیز دیدن فرمائید و من را از نظرات خود بهره سازید.
    با سپاس فراوان – قائمی

  4. طلبه ای از نسل سوم Says:

    سلام دوست عزیز براتون آرزوی موفقیت میکنم یاعلی

  5. پرواز Says:

    ما زیاران چشم یاری داشتیم
    خود غلط بود آنچه میپنداشتیم

    شیوه چشمش فریب جنگ داشت
    ما غلط کردیم و صلح انگاشتیم

  6. سحر Says:

    سلام خوبی چندتا قالب برای وبم انتخاب کردم میخوام بدونم نظرت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کدوم بهتره برام بزاری؟کی هستی یا بگو کدوم بهتره و بزار برام ممنون میشم .منتظرتم

  7. سحر Says:

    سلام یک دنیا سپاس .یک دنیا تشکر
    اونقدر لطف کردی که شرمندتم میدونم لطفاتو نمیشه جبران کرد
    اما کمی که میشه
    نمیدونم یه حسی بهم میگه یه روزی کمی از زحماتتو جبران میکنم
    خیلی ممنونم سبز باشی همیشه دعات میکنم

پاسخی بگذارید

