دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت!

خرم آن روز کزین منزل ویران بروم
راحت جان طلبم وزپی جانان بروم
گرچه دانم بجائی نرود راه غریب
من ببوی سر آن زلف پریشان بروم
دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت
رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم
چون صبا با تن بیمار و دل بی طاقت
به هواداری آن سرو خرامان بروم
در ره او چو قلم گر بسرم باید رفت
با دل زخم کش و دیده گریان بروم
نذر کردم گر از این غم بدر آیم روزی
تادر میکده شادان و غزل خوان بروم
به هواداری او ذره صفت رقص کنان
تا لب چشمه خورشید درخشان بروم
تازیان را غم احوال گرانباران نیست
پارسایان مددی تاخوش و آسان بروم
(حافظ)
————–
ترانه زیبای گل گلدون، با شعری از فرهاد شیبانی و آهنگی از فریدون شهبازیان و صدای هنرمند ارزشمند بانو سیمین غانم را هم اگر خواستید گوش کنید…

4 پاسخ to “دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت!”

  1. نوشین17 Says:

    یک دنیا به خاطر لینک دانلود» گل گلدون» ممنون کلی دنبالش بودم

  2. آینا Says:

    سلام ! آدمی با خاطراتش زندگی میکند ؟؟؟؟ شاید به دیده انتقاد به حرفهایم بنگرید ولی صادقانه میگویم اتفاقی که افتاد تمام شد و رفت . خاطره شاید توهمی بیش نیست. انسان به لحظه زندگی میکند !

  3. پرنیان مجنون Says:

    سلام!
    امیدوارم شاد و سلامت باشید!
    خوشحال می شوم به این دختر خانم هم سری بزنید!
    موفق باشید!
    در پناه حق!

  4. بهنام Says:

    سلام دوست عزیز واقعا سایت خوبی دارید و من خوشم اومد اگر خواستید تبادل لینک کنیم یا با هم همکاری کنیم یه سری به من بزن خوشحالم میکنی .

    http://www.megadl.blogfa.com

پاسخی بگذارید

