خداحافظ همین حالا…

خداحافظ همین حالا که من تنهام
خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمام
خدا حافظ کمی غمگین به یاد اون همه تردید
به یاد آسمونی که منو از چشم تو می دید
اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت ساده است
نه اینکه میشه باور کرد دوباره آخر جاده است
خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاهام
بدونی بی تو و با تو همینه رسم این دنیا
خداحافظ خداحافظ…همین حالا…
—————————-
این روزها حتما آهنگ خداحافظ با صدای امیر علیزاده را در آخر برنامه کوله پشتی گوش دادید و حتما خیلی لذت بردید… کوله پشتی را همیشه نمی بینم ولی آهنگ آخرش را گوش می کنم…واقعا شعر قشنگی هست مخصوصا آخرش…
خب اگر دوست دارید این آهنگ را دانلود کنید و همین حالا گوش کنید می توانید از اینجا دانلود کنید و اگر این لینک کار نداد از اینجا دانلود کنید و اگر باز هم نشد از اینجا، بالاخره یکی از این سه لینک کار خواهد داد…

16 پاسخ to “خداحافظ همین حالا…”

  1. محمّد دشتی Says:

    سلام:
    خیلی شعر قشنگیه … من هم خیلی باهاش حال می کنم …
    نمی دونم چرا یه حس خاصی بهم میده ! انگار وقتی میشنومش تنم مور مور میشه !!!

  2. سانی Says:

    ممنون

  3. سحر Says:

    سلام قالب جدید مبارک میدونی کذوم قالبو دوست داشتم اونیکه قالب وبلاگت صورتی بود عالی بود
    راستش زیاد از این شعره خوشم نمیادولی ممنون عزیز
    این نظر خواهی عکس نداره حیففففففففففففففففففففففففففففففففف
    بازم بی و کلبه ام رو منور کن

  4. هادی Says:

    سلام. معلومه تلاش کردین آفرین . خداحافظ همین حالا همین حالا که من تنهام:cry:

  5. bigan Says:

    الله ابهی خیلی ملکوتیه

  6. anahita Says:

    سلام اهنگ خداحافظ را می خواهم

  7. شقایق Says:

    هیچ کدوم کار نمیده 😦

  8. بنفشه Says:

    راس میگه هیچ کدوم راه نمیده.منم اهنگ خداحافظ می خوام ):

  9. setarehye bamdad Says:

    عزيزم لينكها جواب نميده.آهنگ خداحافظ رو ميخواهم

  10. Siavash Says:

    می خواستم راجع به این شعر زیبا بگم… این شعر به نظر من واقعا زیباست. نشون می ده چقدر آدم می تونه خودش باشه… خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمام اگه گفتم خدا حافظ نه این که رفتنت ساده است… کلا شعر قشنگی بود مرحبا به شاعرش

  11. امير جون jigooli_joogool :id Says:

    خييلي با حاله()

  12. سارا Says:

    ترانه ی خداحافظ با هیچ کدوم دانلود نشد . من به شدت بهش نیاز دارم . 😥

  13. يوما Says:

    ميگم دوستون من رو نداشتين چيكار ميكردين ؟ اينم آهنگ خدافظ .. از همين عليزاده … زود بگيريد انگاري دول ات مردان قصد دارن فول طورش كنن ! نمدونم چرا ؟ البته شعرش رو مجريه گفته كه فعلا ممنوع و التصويره … كي بود اسمش ؟ فــــرزاد حــــسني ؟

    [audio src="http://umagraphic3.persiangig.com/iman/www.uma.ir-khodahafez-alizade.mp3" /]

    اينم يه لينك كمكي …

    http://rapidshare.com/files/175027211/www.uma.ir-khodahafez-alizade.mp3.html

    بنازم كه همه رو باهاس با وي پي ان باز كنم … شما ها ديگه چرا ؟

  14. احسان Says:

    هيچ كدوم كار نكرد خسته نباشيد درستش كن ديگه كف كردم

  15. احمد Says:

    حرف نداره من بارها با این گریه کردم

  16. پروین Says:

    خیلی زیباست همه کلماتش تو ذهنمه هر روز میخونمش و لای خاطراتم میذارمش
    ممنون از لطفتون

پاسخی بگذارید

