سریال نرگس یا انرژی هسته ای!

دیشب که داشتم سریال نرگس را تماشا می کردم یک اتفاق بسیار جالب توسط صدا و سیما اتفاق افتاد.(البته همه قسمت های سریال نرگس را نمی بینم…ولی بعضی از قسمت هایش را که ناچار هستم می بینم!)
اگر قسمتی از سریال (دو ریال) نرگس که در نهم شهریور ماه پخش شد را دیده باشید. در قسمتی از آن، بدون هیچ گونه پیش زمینه ای، ناگهان از انرژی هسته ای و راکتور های هسته ای و به طور خلاصه همان مطلب همیشگی…(انرژی هسته ای حق….) سر در آورد!
اولا این نکته کاملا واضح بود که این قسمت بعد ها ساخته شده بود و چون زمان را مناسب دیده بودند و همچنین میلیون ها بیننده را با این سریال (دو ریال) به خود جذب کرده بودند، از فرصت استفاده کردند و این سکانس را به خورد مردم دادند تا بگویند بله ما هم هستیم!
خیلی جالب بود که در آخر این سکانس یکی از بازیگران با لحن حماسی و خاص و کمی متفکرانه! گفت: حالا زمان آن است که مشرق زمین به پا خیزد! خلاصه تا این جمله را گفت من از خنده پکیدم…
واقعا ما کجا هستیم که حتی صدا و سیمای آن نیز برای میلیون ها بازدید کننده اش چه مرد چه زن، چه پیر چه جوان هیچ ارزشی قائل نیست! من فکر نمی کنم این سریال برای چنین سکانسی مناسب بود…
آنها می توانستند برنامه ای بسازند با این موضوع نه اینکه از این سریال (دو ریال) سوء استفاده کنند!
اگر فکر کنید خوب متوجه می شوید این سکانس اصلا هیچ ربطی به داستان نداشت، به راستی که صدا و سیما و همه برای رسیدن به اهداف خودشان از هیچ چیز نمی گذرند حتی (دو ریال نرگس)!
و باز هم به یاد داستانی که در کتاب های دوران دبیرستان خواندم افتادم که می گفت:
از ماست که بر ماست!

6 پاسخ to “سریال نرگس یا انرژی هسته ای!”

  1. سحر Says:

    سلام من سریال نرگسو زیاد نمیبینم.واقعا مسخره است
    تنها از رابطه خواهره نرگس خوشم میاد همین و بس

  2. sani Says:

    هنوز پخش میشه؟ تموم نشد این سریال؟!
    وبم هم تولده بیا:grin:

  3. ziba Says:

    سلام . من با شما موافقم البته تا حالا یه قسمت این سریال هم ندیدم

  4. مازوخ Says:

    😀
    حقتونه

  5. OJOOOBE Says:

    سلام.

    من این سریال رو از قسمت 32 یا 33 نگاه میکنم.اما هر دفعه تونستم قسمت بعدی رو هدس بزنم.
    از کارگردان معروف آقای مقدم بعید هست.

  6. ohayo Says:

    چرت . پرت ترین فیلمی بود که تا به حال دیده بودم

پاسخی بگذارید

