خدایا…

خدایا من در خانه خود،
کسی دارم که تو نداری…
من تو را دارم و تو،
هم چون خود نداری!!!

5 پاسخ to “خدایا…”

  1. Maryam(Tears & Smiles) Says:

    دوست عزیز وبلاگنویسم سلام
    بارها و بارها باید این جمله ی سحرآمیز حضرت زین العابدین را با خود زمزمه کنیم تا به عمق مطلب و راز نهان آن پی ببریم.
    تا درودی دیگر بدرود

  2. Maryam-Tears & Smiles Says:

    بیا هزاره ی درد مرا تو باور کن
    نگاه منتظرم را دوباره پر پر کن
    چه ساده و چه صمیمی مرا تو می فهمی
    بیا ز بوی حضورت مرا معطر کن
    وبلاگ اشک ها و لبخند ها به روز شد از این رو همچون همیشه منتظر حضور مهربان و گرم و پر بار و صمیمی شما هستم
    منتظرم و خدانگهدار دوست من

  3. سحر Says:

    سلام.استاد بنده خوبی؟:wink:ایم نیایش مختصر ولی مفیدی است که اگه ایمان بیاوریم دلمون همیشه ارام خواهد بود.راستی درسم تموم شده کارورزی و پروژه مونده.یا علیییییییییییییییییییییییییی

  4. sani Says:

    🙂

  5. سحر Says:

    :sad::cry: کجایی اپ نمیکنی

پاسخی بگذارید

