آزمایش روحیه!

اگر زن بتواند تو را بگریاند، کودک هستی!
اگر زن بتواند تو را،بخنداند، جوان هستی!
اگر زن بتواند تو را، بخنداند یا بگریاند، مرد هستی!
(بالواک)

6 پاسخ to “آزمایش روحیه!”

  1. behrooz Says:

    سلام دوست عزیز من.من آپیدم.خوشحال میشم سر بزنی.

    تنهاترین من
    تنها نذار منو
    تنها سفر نکن
    سفر نکن
    این دل شکسته
    از یاد رفته رو
    دیوونه تر نکن

    چشمهای خیس من
    این چشمه های غم
    دیوونه توان
    ای رود مهربون
    از روز وصلمون
    چیزی بگو به من
    حرفی بزن گلم
    من کم تحملم
    حرفی بزن گلم
    من کم تحملم

    با گریه های تو
    روزای شادم و
    از یاد می برم
    اما چه فایده
    می ترسم عاقبت
    از یاد تو برم
    کم گریه کن گلم
    من کم تحملم
    کم گریه کن گلم
    من کم تحملم

    با چشمهای خیس
    این چشمه های غم
    با گریه زیاد
    با خنده های کم
    انگار تا ابد
    با این بهونه ها
    جای من و توان
    دیوونه خونه ها
    حرفی بزن گلم
    من کم تحملم
    با من بمون گلم
    من کم تحملم

    تنها ترین من
    تنها نذار منو
    تنها سفر نکن
    سفر نکن
    این دلشکسته از یاد رفته رو
    دیوونه تر نکن
    دیوونه تر نکن

    تنهاترین من
    تنها نذار منو
    تنها سفر نکن
    سفر نکن
    این دل شکسته از یاد رفته رو
    دیوونه تر نکن

    چشمهای خیس من
    این چشمه های غم
    دیوونه توان
    ای رود مهربون
    از روز وصلمون
    چیزی بگو به من
    حرفی بزن گلم
    من کم تحملم

    با گریه های تو
    روزای شادمو
    از یاد می برم
    اما چه فایده
    می ترسم عاقبت
    از یاد تو برم
    از یاد تو برم
    کم گریه کن گلم
    من کم تحملم

    تنهاترین من
    تنها نذار منو
    تنها سفر نکن
    این دلشکسته از یاد رفته رو
    دیوونه تر نکن
    با من بمون گلم
    من کم تحملم

    با چشمهای خیس
    این چشمه های غم
    با گریه زیاد
    با خنده های کم
    انگار تا ابد
    با این بهونه ها
    جای من و توان
    دیوونه خونه ها

    علی یارت منتظرم

  2. بهزاد Says:

    یعنی یه مرد انقدر ضعیفه که یه زن می تونه هم بخندونتش هم بگریونه؟!

  3. سعید حاتمی Says:

    سلام،
    از اینکه «لیست وبلاگ‌های به‌روز شده» را برای معرفی وبلاگ خوبتان به دیگر دوستان انتخاب کردید متشکریم، لینک شما به لیست ما اضافه شد و امیدواریم پس از این دوستان جدیدی از این طریق با وبلاگ شما آشنا شوند.
    با تشکر

  4. سجاد Says:

    سلام:lol:
    وبلاگ قشنگی داری ، خسته نباشید

    انجمنهای تخصصی وبلاگ سجاد با بیش از 30 انجمن مختلف افتتاح شد( لطفا عضو بشید )به دوستانتون هم اطلاع بدید. بیشتر این انجمنها فاقد مدیر هستند و به کمک شما نیاز هست. مرسی
    http://www.irankorea.com/sajjad/sajjad.html

  5. الهه Says:

    سلام
    وبلاگ بسیار زیبا با مطالب عالی دارید
    موفق باشید.:smile::razz:

  6. غریبه Says:

    مقاومت کردن در برابر همه سخته. نیست؟

پاسخی بگذارید

