شعر و آهنگ سریال “باغ مظفر” مهران مدیری

شعر این تصنیف سروده ملک اشعراء بهار است و در واقع از میان پنج تصنیفی که بهار روی آهنگهای درویش خان سروده ، مشهورترین آنها را می توان «زمن نگارم خبر ندارد» در دستگاه ماهور دانست که برای اولین بار طی کنسرتی در «گراند هتل» بوسیله «سید حسین طاهرزاده» در سال 1303 خورشیدی خوانده شد و بعد قمر هم آن را اجرا کرد. با تشکر از وبلاگ یک پزشک که این آهنگ را پیدا کردند.
————————-
زمن نگارم عزیزم خبر ندارد
به حال زارم عزیزم خبر ندارد
خبر ندارم من از دل خود
دل من از من عزیزم خبر ندارد
دل من از من عزیزم خبر ندارد
کجا رود دل عزیز من آخ که دلبرش نیست
کجا رود دل عزیز من آخ که دلبرش نیست
کجا پرد مرغ عزیزم که پر ندارد
کجا پرد مرغ عزیزم که پر ندارد
امان از این عشق عزیز من آخ فغان از این عشق
امان از این عشق عزیز من آخ فغان از این عشق
که غیر خونِ جگر ندارد
که غیر خونِ جگر ندارد
همه سیاهی ، همه تباهی ، مگر شب ما سحر ندارد
بهار مضطر عزیز من ، آخ، منالُ دیگــــــر
که آه و زاری اثر ندارد ، جز انتظار و جز استقامت
وطن علاج دگـــر ندارد
زهر هر دو سر بر سرش بکوبد
کسی که تیغ دو سر ندارد
————————————–
دانلود این تصنیف به وسیله شجریان

31 پاسخ to “شعر و آهنگ سریال “باغ مظفر” مهران مدیری”

  1. سانی Says:

    دیشب گوش دادم موزیکشو
    بابا ریاضیم خوب نیست با این اسپک گیرت! :))

  2. GolPar Says:

    man faghat ba sedaye modiri shenidamesh

  3. pasha Says:

    عالی بود ممنون از اینکه این تصنیف رو با صدای شجریان گذاشتید راستی این آهنگ رو با صدای قمر هم دارید؟

  4. amin Says:

    این آهنگ خیلی خوب بود من که خیلی لذت بردم

  5. فرید Says:

    چرا نمیشه این تصنیف رو از خود مودیری دانلود کرد?؟

  6. hadi Says:

    مرسی عالی بود
    به وبلاگتون لینک دادم

  7. shahram Says:

    ممنون از شعر خوبه تون با صدای زیبایتان و خداییش مهران مدیری شبیه دایی من است ای دی:shahram_m95

  8. faramarz Says:

    آق مهران خدا وکیلی اخرشی: نمردیم باغ مظفر رو هم دیدیم.
    ای دی:faramarz_afshar2000

  9. masood Says:

    خوب بود فقط همین

  10. irqo Says:

    سلا
    من از این آهنگ خبر ندارم. مربوط به سریال تازه ایرانی هست؟

    خوشحال میشم به من هم سر بزنید.

    آرشام پارسی

  11. asal Says:

    kheili ghashange mase hameye sheraye digash

  12. shirin Says:

    aaaaali bood asisam. karet doroste.

  13. forough Says:

    chera ahango ba sedaye ahgate modiri nadarin?

  14. javad Says:

    عمو مهران بسیار عالی بود گل کاشتی

  15. جاجرم شهر غم Says:

    خیلی خوشحالم که تونستی با این فیلم یک لبخند رو لب جاجرمی های تخمی واحمق بکاری.

  16. ساینا Says:

    وای خدا من خیلی مهران رو دوسش دارم چی کار کنم؟

  17. شبنم Says:

    salam khaste nabashid man asheghe mehran modiri hastam mimiram barash arezoo daram ye rooz bebinamesh shoma siti midoonid ke axaye khoshgele mehran dashte bashe????/

  18. احمد Says:

    من احمد ناظمی هستم از اصفهان اقای مدیری لطفا اگر می شد این قل مراد را حرف زدن وخوردن و… به او یاد دهید برنامتون خیلی قشنگ می شه با تشکر

  19. علي Says:

    اگر ممكن است اين اهنگ را با صداي اقاي مديري در اين سايت قرار دهيد
    با تشكر از شما
    اينجانب يكي از طرفدارن موسيقي سنتي

  20. علی اصغر Says:

    بد نیست

  21. nazy Says:

    salammmmmmmmmmmmmmmm aleieeeeeeeeee

  22. syta Says:

    salam lotfan ahanghaie aghaie modiri ro dar in sait gharar dahid bye

  23. sara Says:

    ali bud vali ey kash ba sedaye khod agaye modiri ham ahngo mizashtin

  24. zohreh Says:

    پس صدای مهران کو???

  25. delfi Says:

    کشکه
    کیف کردم اومدم آهنگ باغ مظفر رو دانلود کنم؟

  26. yalda Says:

    mehran modiri nafase mane!

  27. لیلارضوی Says:

    مناززحمات شمادراین جند ساله تشکرفراوان دارم .امیدوارم بازهم شمارابابرنامه های قشنگتان ببینبم .

  28. JAMAL Says:

    احمدی نژاد گفت :به یک شرط پاسور آزاد است
    1.بی بی چادر سر کند.
    2.به جای شاه از ولی فقیه استفاده شود.
    3.سرباز باید 100% بسیجی باشد.

  29. hajir_206 Says:

    مهران جون عاشقتم

  30. iraj Says:

    عالیه خیلی خوب بود من که لذت بردم

  31. پارمیس Says:

    من پارمیس 8 ساله هستم… به نظر من نباید تو سریال فهش میدادند :roll: :lol:

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

