خبر های امیدوار کننده دانشگاه نجف آباد!

خبر های خوش برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد….
واقعا من نمیدونم ما به چه امیدی به دانشگاه آزاد، آن هم از نوع نجف آباد می رویم…. هیچ امیدی به آینده نیست… دل ها همه مرده است… مغز ها همه خفته است… دزدان در حال استفاده اند…جوانی می رود…
بعضی از دوستان قدیمی به من زنگ زدند و گفتند خوش به حالت که به دانشگاه رفته ای؟
واقعا من نمی دانم که دانشگاه آزاد رفتن و آن هم رشته من، دیگر حسرت خوردن دارد؟ امیدوارم کسانی که حسرت من را می خورند مثل من شوند تا بفهمند چه می گویم.
بگذریم…
امروز جناب آقای دکتر شفیعی رئیس معاونت پژوهشی دانشگاه کمی امید داد…
خب خبر های خوشی داد…. از جمله اینکه تمام صندلی های دانشگاه و تخته سیاه ها به زودی خیلی زود عوض خواهند شد؛ البته این نکته را بگویم که ابتدا از دانشکده فنی دو شروع می کنند؟
حالا سوال اینجاست چرا اول فنی دو؟ شاید می خواهند بر روی ما این صندلی ها را آزمایش کنند، اگر خوب بود بقیه دانشکده ها را نیز درست کنند.
اما باید بگویم رشته های مکانیک و متالوژی و صنایع ، دانشکده فنی دو مادر رشته های فنی یک هستند… می گویید چرا؟ بروید تحقیق کنید!
خبر خوشحال کننده دیگری که دادند این بود که جناب آقای دکتر امیری رئیس محترم دانشگاه آزاد نجف آباد در طی دستوری فرموده اند که غذای سلف با کیفیت بهتر برای دانشجویان تهیه شود. (البته این روز ها می بینیم که به همراه غذا سوپ هم می دهند، باشد که بهتر شود.)
خبر خوشحال کننده دیگر این بود که دانشگاه سروری به مبلغ 80 میلیون خریداری کرده است برای برطرف کردن مشکلات انتخاب واحد دانشجویان، معلوم است که دیگر خود مسولان نیز به عمق فاجعه انتخاب واحد اینترنتی دانشگاه نجف آباد پی برده اند.
خبر دیگر این است که رئیس دانشگاه به شدت شرکت اتوبوس رانی را برای ارائه بهتر سرویس تحت فشار گذاشته است، به طوری که خبر دادند شاید دیگر مجبور نباشیم فاصله چهل و پنج دقیقه ای دانشگاه نجف آباد تا اصفهان را به علت نبودن اتوبوس سر پا بایستیم.
باشد که با این امید ها شوق پیدا کنیم و کمی دل خوش به دانشگاه رفتن شویم… هر چند بیشتر از این ها از مسولان انتظار داریم…
بگذریم….
چند روز پیش جناب آقای دکتر محمد شفیعی که عکس ایشان را در پایین می بینید، شاید برای مزاح حرفی زدند که به نظر من دور از واقعیت هم نبود.
جناب آقای دکتر شفیعی
ایشان گفتند که آدم ها احساس ندارند و یک دلیل هم آوردند، برای مزاح گفتند اما جالب است…
خداوند همه موجودات حتی سنگ و آب را با احساس آفریده است، همین طور اگر اجزای بدن انسان را جدا کنند، همه از عناصر و اجزای مختلف تشکیل شده است که همه احساس دارند،
حالا اگر همه این عناصر و اجزا در کنار هم قرار گیرند، همدیگر را خنثی می کنند بنابر این شاید بتوان گفت انسان ها احساس ندارند.

6 پاسخ to “خبر های امیدوار کننده دانشگاه نجف آباد!”

  1. moh3en Says:

    salam
    ham dardiim

  2. underline Says:

    حالا این صندلی های جدید چه طوری هستن ؟
    راضی هستید ؟ خوب هستند ؟ : دی
    خوش باشید …

  3. tami Says:

    من سال 82 از دانشگاه نجف آباد فارغ التحصیل شدم. از گروه متالوژی دانشگاه از آن قدیمی ها کی مانده است؟

  4. سهند Says:

    سلام
    من تازه دانشجو شدم می خواستم در مورد مهندسی مواد استخراج وبازار کار ان اطلاعاتی بدست بیاورم مرسی منتظرم

  5. سیامک Says:

    مجبوریم تحمل کنیم وخودمون برای خودمون جمع دوستانه ای داشته باشیم تا این چند سال با خوشی سپری شود.

  6. وحید قربی Says:

    سلام… کسی از بچه های متالورژی 77 هست؟

پاسخی بگذارید

