ناصر عبداللهی در گذشت….

ناصر عبداللهی در گذشت
سلام….متاسفانه دیروز با خبر شدم ناصر عبداللهی در گذشت.
من نیز به نوبه خودم به جامعه هنر و خانواده آن مرحوم تسلیت میگویم. آهنگ بسیار زیبا از اسحاق احمدی به نام دعای ناصر که برای ناصر عبداللهی خوانده شده است را از سایت ایران بلاگ گرفتم و در این جا گذاشتم تا هر کس خواست گوش کند.

ناصر عبداللهی خواننده‌ و آهنگساز، ظهر 29 آذر ماه سال 1385 در سن 37 سالگی به دیار باقی شتافت. به گزارش خبرنگار هنری ایسنا، عبداللهی همزمان با اذان ظهر در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد درگذشت.
ناصر عبداللهی در دهم دی ماه 1349 در بندرعباس به دنیا آمد و تحصیلات خود را در بندرعباس گذراند و فعالیت‌های هنری خود را از سال‌های نوجوانی در صدا و سیما و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و امو تربیتی استان هرمزگان آغاز کرد.
وی با خوانندن ترانه‌ای به نام «ناصریا» به شهرت مردم دست یافت و از جمله آلبوم‌های او می‌توان به «عشق است » ،»دوستت دارم»، «غزلک» و «بوی شرجی» اشاره کرد.
این هنرمند فقید هم‌چنین ترانه‌هایی را درباره ائمه اطهار اجرا کرده که از معروف‌ترین آن‌ها می توان به «یا فاطمه بنت نبی» اشاره کرد.
ناصر عبدالهی بامداد سوم آذر ماه در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس به دلیل مشکل کلیوی و از کار افتادن کلیه‌ بستری شد و سپس به کما رفت و بعد از چند روز به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل و در بخش ICU این بیمارستان بستری شد و هفته‌ی گذشته به بیمارستان شهید هاشمی‌نژادتهران منتقل شد و سر انجام در ظهر 29 آذر ماه سال 1385 در سن 37 سالگی به دیار باقی شتافت.

2 پاسخ to “ناصر عبداللهی در گذشت….”

  1. writer Says:

    من می خوام موسیقی آقای احمدی رو دانلود کنم ولی نمیشه. چه کار باید بکنم ؟

  2. gole mina Says:

    ناصریا ا دنیا دلت بریدن از همه کس بدت دیدن ا که هیچ خوشی نتدیده…
    از شما دعوت می کنم سری بزنید به سایت ناصریا محفل انسیست بین عاشقان ناصر دوستان همه جمعند.

پاسخی بگذارید

