دست گل هایی که به آب دادید؟

چند وقت پیش سکوت شبانه یک بازی جالب راه انداخته بود که در آن بایستی 5 تا از دسته گل هایی را که به آب دادی را می نوشتی، من را هم به این بازی دعوت کرد… من برای نمونه یکی از دست گل هام را نوشتم، ولی به نظر خودم و شاید دیگران جالب نبود و شاید بهتره بگم، خیلی خطرناک بود، در زیر هم نوشتم، خواستید بخوانید… خواستم 4 تای دیگر را بنویسم؛ ولی نمیدونم چرا بی خیال شدم…
یکی از بهترین دست گل های من!
پنج سالم بود که حس کنجکاویم گل کرد و گفتم اگه یه چیزی تو پریز برق بکنم چی میشه…خلاصه تو حس بچگی یک سیم(البته شانس آوردم روکش داشت) را در پریز برق کردم…
چشاتون روز بد نبینه…یک دفعه همه جا تاریک شد و کنتور پرید، برق قطع شد….من هم از ترس رفتم زیر پتوی مادر بزرگم غایم شدم…خلاصه به خیر گدشت….ولی خیلی حال داد…
————————
این جی دی هم خیلی حرف هاش حرف نیست… می گه سرور را آپگرید می کنم، می گه سرور جدید میگذارم و … ولی انگار هنوز هیچ خبری نیست…فقط در فروم وبلاگز دات آس، نوشته دی بی سرور آپگرید شده است، اما هنوز همان مشکلات قبلی هست… امیدوارم جی دی هر چه زودتر مشکلات سایت وبلاگز دات آس را برطرف کنه.
————————
این یاهو مسنجر هم خیلی باحاله، جدیدا کاری کرده که لینک و آدرس سایت را نشه سند آل کرد…شاید از دست کسانی که وقت و بی وقت لینک می فرستادند….

پاسخی بگذارید

