جمله ای متفاوت!

امروز تمام ماشین هایی را که پشت ماشین خودشان به مناسبت ایام محرم و تاسوعا و عاشورا از امام حسین و حادثه کربلا نوشته بودند دنبال کردم….
بله منظورم مطالبی است که پشت ماشین ها می نویسند… این روزها این کار بسیار رواج پیدا کرده است و تقریبا 60 درصد ماشین ها با نوشته هایی رنگین شده اند.
راستش امروز از اول دانشگاه نجف آباد که سوار اتوبوس شدم تا ایستگاه تختی که پیاده شدم تمام مطالب پشت ماشین ها را خواندم…
همه یا بهتر است بگویم اکثرا نوشته بودند «یا حسین شهید» ، «یا ابوالفضل» و ….
خوب اولا اینکه نوشتن ابوالفضل اشتباه است چرا؟ چون طبق قواعد دستور زبان عربی باید نوشت «اباالفضل».
دوم اینکه در بین تمام نوشته هایی که بر پشت ماشین ها بود یک نوشته با دیگر نوشته ها بسیار فرق می کرد.
اون نوشته این بود: «یک دختر سه ساله دیگه کُتک نداره»
این جمله با تمام جمله ها فرق داشت. این جمله به دلم نشست و برای یک لحظه حالم را به کلی عوض کرد…. 😦 😥

5 پاسخ to “جمله ای متفاوت!”

  1. سحر Says:

    سلام دادا شی التماس دعا.امیدوارم اعمال همه ما حسینی باشه .راستی این طرح ساماندهی وبلاگ به نظرت انجام بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو انجام دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. سید علی اصغر یعقوبی Says:

    من نمونه ایی شنیدم که حتماَ شما دوست عزیز هم شنیدی, من شنیدم که زمانی که یزیدیان امام حسین(علیه السلام)ره با آن وضع به شهادت رساندندحضرت زینب (سلام الله علیها و فرزندان آن حضرت نظاره گر این منظره بودندویزیدیان انها را به زور بردند در حالی که حضرت زینب نمی خواستند جدا شوند.
    به من نخند اما واقعاَ ربط دارد.

  3. نوشین17 Says:

    جملاتی که برای حضرت ابولفضل مینویسن همیشه برام تکان دهنده است دوست دارم خیلی

  4. طلبه ای از نسل سوم Says:

    سلام اتفاقا منم دقت مي كردم توي پشت نوشته هاي ماشين ها و دنبال جملات جالب مي گشتم برادر يعني عباس از اون جملات بود برام … منبع اون جمله دكتر شريعتي رو ميخواستم. جويبار لحظه هاتان جاري ياحسين.

  5. امیر حسین نظری Says:

    آقای واقعا این جملت به دلم نشت وهمه موارد روی وبلاگم رو حذف کردم وجمله ای که نوشته بودی زدم رو وبلاگم، البته با اجازه شما با کمی تغیر اجرکم عندا… التماس دعا

پاسخی بگذارید

