چگونه بازدید کنندگان وبلاگ خود را افزایش دهیم؟

خب برای این کار راههای گوناگونی وجود دارد ولی بهترین این راه ها که الان بسیاری از بلاگر ها انجام می دهند را برایتان توضیح می دهم.
چند پست درباره فیل تر و فیل ترینگ و سایتهایی که فیل تر شده اند بنویسید.
چند سایت فیل تر شکن معرفی کنید.
چند آهنگ و موزیک از خواننده های جوون پسند برای دانلود بگذارید.
پشت سر این و آن چند مطلب تند بنویسید، فحاشی کنید و بد و بی راه بگویید.
پول بدهید تا سایت و یا وبلاگ شما را در موتور های جستجو ثبت کنند تا هر وقت کسی کلمه ای سرچ می کند، وبلاگ شما اول از همه نشان داده شود.
من هیچ یک از این کار ها را دوست ندارم… و هرگز این کارها را انجام نخواهم داد.
البته راههای مثبت و خوبی نیز برای بالا بردن بازدیدکندگان وبلاگ وجود دارد، مثلا رقابت این دو(+ و +) وبلاگ که هر دو از پزشکان جدید (البته پزشک هم پزشکان قدیم) هستند بسیار دیدنی است.
همانطور که برای یکی از دوستانم گفتم، این وبلاگ از اسمش معلوم است درباره چه چیز هایی می نویسد و کارش چیست.
اینجا محلی است برای نوشتن خاطرات و روزنوشت های خودم، پس فکر نکنم خاطرات و روزنوشت های من به درد کسی بخورد که زیاد ترافیک داشته باشد….
در ضمن این روزها دنیای وبلاگستان به دنیایی پر از جنگ و خشونت تبدیل شده است….
دنیای مجازی وبلاگستان بدتر از دنیای واقعی شده است… همه اش چشم و هم چشمی….
طرف می رود دامین می خرد، فردا می بینید رقیبش فورا همین کار را کرده است….
فکر کنم این وردپرس دات کام نیز، همین چند وقت فیلتر بشود… چون مطالبش خیلی ناجور شده است.
عجب اوضاعی شده است در این دنیای مجازی…عجب آشفته بازاری ست… مگه نه!

4 پاسخ to “چگونه بازدید کنندگان وبلاگ خود را افزایش دهیم؟”

  1. KING Says:

    سلام.خسته نباشی 😐

  2. ashkan Says:

    من حاضر با تبادل لينك با شما هستم . آيا شما حاضر به تبادل لينك با من هستيد؟

  3. جلال Says:

    با سلام
    مطلب خوبي بود
    لطفا آدرس وبلاگ من رو به ديگران هم معرفي كنيد.

  4. شهرزاد Says:

    سلاااااااااااااااااااااااااااااااام.ب وبلاگ منم سربزنین……

پاسخی بگذارید

