فرار بزرگ!!!!

شهرام جزایری فرار کرد!
شهرام جزایری فرار کرد!
جمله خبری فوق در شهر نه بهتر است بگویم در کشور، نه بهتر است بگویم در جهان پیچیده است!
شهرام جزایری که به ام الفساد اقتصادی معروفش کردند، گریخت…
او که چندی پیش مجدداً محاکمه شده و قرار بود رای وی تا چند روز آینده صادر و اعلام شود، برای فرار از مجازات احتمالی خود از زندان گریخت.
گفته می شود وی پس از فرار از زندان از کشور خارج شده است.
شهرام جزایری به جرم اخلال در نظام اقتصادی کشور 5 سال پیش به 30 سال زندان محکوم شده بود.( یا شاید 27 سال)
دادگاه رسیدگی به پرونده شهرام جزایری یکی از جنجالی ترین دادگاههای اقتصادی تاریخ ایران بوده است. به هرحال اکنون شهرام جزایری طبق خبر خبرگزاری فارس به خارج از کشور گریخته است، عجب مبارزه ای شده این مبارزه با متخلفان و مفسدان اقتصادی!
واقعا من که در کارهای قوه قضائیه مانده ام، من تا یاد دارم حرف از مجازات شهرام جزایری بود، درست الان 5 یا 6 سال است که دارند تخلفات او را بررسی می کنند، واقعا چند روز پیش به خودم گفتم دیگر نمی خواهند این پرونده را تمام کنند؟ که این واقعه خنده دار یعنی فرار او به وقوع پیوست!
راستش وقتی خبر» شهرام جزایری فرار کرد!» را از اخبار شنیدم، ناگهان به یاد این شعر افتادم:
آهای خر پول عاشق
خر پوله هرجا که میری به یاد من باش
توی کانادا که میری به یاد من باش
با پولهایی که مال ماست
تو کافه های لاس وگاس به یاد من باش
هر جا یکی مثل ما بود تو مترو تو مقوا بود
یه گشنه دیدی که مریضه لب جوی شاندلیزه
اسکی توی سویس میری با کلی باد و فیس میری
با اینکه کله ات کچله به ضرب کلاه گیس میری
خر پوله به یاد ما باش…
—————————-
یکی از مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز یعنی سوم اسفند ماه سال یک هزار و سیصد و هشتاد و پنج (03/12/1385) بدین شرح است.
روزنامه های آفرینش، ایران، پول، کارگزاران و کار و کارگر نوشتند.
شهرام جزایری گریخت.
روزنامه های عصر اقتصاد، صدای عدالت، دنیای اقتصاد، خراسان، جوان، جمهوری اسلامی و ابرار با تیتر درشت نوشتند:
شهرام جزایری فرار کرد.
آینده:
شهرام جزایری 21 سال زودتر خود را آزاد کرد: متهم گریخت!
اعتماد:
خروج شهرام جزایری از ایران.
اعتماد ملی
شهرام جزایری فرار کرد.
پدیده شهرام جزایری!
ابتکار:
شهرام جزایری متواری شد.
تهران امروز:
شهرام جزایری از مرز عدالت فرار کرد.
جام جم:
گزارش «جام جم» از جزئیات گریختن شهرام جزایری؛ فرار …؟
سرمایه:
فرار شهرام جزایری به خارج از کشور.
همبستگی:
شهرام جزایری از چنگ ماموران گریخت.

9 پاسخ to “فرار بزرگ!!!!”

  1. منصور Says:

    تا این لحظه خبری از او نیست….

  2. سانی Says:

    آره خوندم

  3. مرد پاییزی Says:

    امروز صبح به یک راننده تاکسی شخصی که می خواست توی طرح سامان دهی ناوگان حمل و نقل کشور ثبت نام کنه کمک کردم. می گفت با شهرام دوست بوده. با هم توی کوچه پس کوچه های تهران آلاسکا (بستنی) می فروختن…

  4. سعيد حاتمی Says:

    سلام،
    از اينکه رسيدگی به درخواست شما برای اضافه شدن لينک وبلاگتان به «ليست وبلاگ‌های به روز شده» با تاخير زيادی انجام شده واقعاً عذر می‌خواهم و شرمنده اين بدقولی هستم. باور کنيد در اين سه ماه چنان گرفتاری‌های زندگی (کار و درس) زياد بود که فرصتی برای انجام تعهدات نمی‌ماند. می‌دانم بدقولی کار بسيار زشتی است و به همين خاطر از شما دوست بزرگوار پوزش می‌طلبم و اميدوارم وضعيت مرا درک کنيد.
    بخاطر اينکه بعد اين مدت طولانی هنوز به تعهد خود در قبال لينک به ليست پايبند بوديد، بسيار بسيار ممنونم. مطمئن باشيد اين حسن رفتار شما فقط و فقط به نفع دوستان بلاگر ديگر که لينکشان در اين ليست وجود دارد، خواهد بود و من فقط مسؤوليت رسيدگی به درخواست‌ها و پرداخت هزينه‌های سايت را دارم تا از اين طريق به معرفی هر چه بيشتر وبلاگ‌ها کمک کوچکی کرده باشم. در ضمن از طرف بيش از دو هزار وبلاگی که لينکشان در ليست وجود دارد، دوباره از شما تشکر می‌کنم. در اين مدت سه ماه بيش از هزار وبلاگ درخواست رسيدگی کرده‌اند که رسيدگی به هر کدام بيش از پنج دقيقه زمان می‌خواهد. به همين خاطر يک هفته مرخصی گرفته‌ام و تمام مدت در حال انجام وظيفه‌ی به تاخير افتاده‌ام هستم.
    اميدوارم وضعيت مرا درک کرده باشيد و بد قولی‌ام را ببخشيد.
    شاد و سر بلند باشيد

  5. سعيد حاتمی Says:

    در ضمن مدتی است که لينک‌های آپديت شده‌ی ليست در مجموعه سايت‌های دو در دو (www.doxdo.com) هم به نمايش درمی‌آيد. در آينده نزديک هم اين ليست به صفحات بلاگ نيوز اضافه خواهد شد تا بازديدکنندگان بيشتری از خدمات رايگان آن استفاده کنند.
    با تشکر

  6. منصور Says:

    عجب… چه جالب، پس یه آلاسکا (بستنی فروش) به اینجا رسیده…

  7. روشنک(تورا من چشم در راهم) Says:

    سلام
    واقعا فرار بزرگی بوده
    شما که وضعت بدتر از منه دمه عیدی :دی

  8. k2 Says:

    شهرام جزایری فرار کرد یا فراریش دادند؟
    چرا صداتون گرفته؟
    هان میترسید لوتون بده؟
    اما شهرام زرنگتر از این حرف هاست!
    شهرام برو با پولا حال کن من که خیلی حال کردم.
    شهرام جان در گوشم بگو کجایی؟
    کلاغ پر گنجشک پر……..شهرام پر

  9. ss Says:

    شهرام جزائری یک مغز اقصادی بزرگ هست که اگه پاش به آمریکا و از این جور کشور ها باز بشه مطمئن باشین طی چند سال سرمایه دار ترین مرد جهان میشه
    مان باید چنین مغز اقتصادی رو از دست میدادیم

پاسخی بگذارید

