پیش از من و تو…

پیش از من و تو لیل و نهاری بوده است
گردنده فلک نیز به کاری بوده است
هر جا که قدم نهی تو بر روی زمین
آن مردمک چشم‌ نگاری بوده است
تا چند زنم به روی دریاها خشت
بیزار شدم ز بت‌پرستان کنشت
خیام که گفت دوزخی خواهد بود
که رفت به دوزخ و که آمد ز بهشت!
(خیام)

5 پاسخ to “پیش از من و تو…”

  1. اهل دل Says:

    hi
    nice..visit my blog

  2. فؤاد Says:

    جدیدا بعد از خونده شدن این رباعی و چند تای دیگر توسط شاهرخ من به شدت به خیام علاقمند شدم…

  3. roozbeh Says:

    درود
    شعر زیبایی از خیام گذاشتی زیبا بود

    الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها

    به شما پیشنهاد می کنم به این صفحه از وبلاگم مراجعه فرمایید:
    http://poem-best.blogfa.com/cat-2.aspx
    ضمنا من لینک شما را در وبلاگ خود قرار داده ام خواهشمندم شما هم لینک من را قرار دهید
    با تشکر

  4. سحر Says:

    سلام یعنی نظرم بد بود.خوب نظر دادم واه (گریه).اسمت هم اضافی نیست .شما استاد ما یی
    تا چند زنم به روی دریاها خشت
    بیزار شدم ز بت‌پرستان کنشت
    خیلی این بیت قشنگ بود
    سبز باشی و دل پاک

  5. DJSolid Says:

    سلام. وبلاگ خوبی دارید نظر شما درباره تبادل لینک چیه؟اگه تبادل لینک را دوست داری.به من در بخش نظرات وبم اطلاع بده.

پاسخی بگذارید

