نقدی بر سریال زیر تیغ

سریال «زیر تیغ» به کارگردانی محمدرضا هنرمند از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی است که این روزها توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.
برای اولین بار سریال زیر تیغ را به سفارش یکی از دوستان دیدم…
از دیدن این سریال لذت بردم… بهتر بگویم خوشمان آمد…
شاید اگر زودتر می فهمیدم آقای پرویز پرستویی و خانم معتمد آریا، سیاوش طهمورث، آتیلا پسیانی و چند تن از بازیگران مورد علاقه دیگرام در این سریال بازی می کنند از اول این سریال را دنبال می کردم…
اما اشکالی ندارد، چون من و خیلی از کسانی که قسمت های اول را ندیده اند می توانند از اینجا دانلود کنند و به راحتی تماشا کنند.
به نظر من زیر تیغ سریال خوب و زیبایی است که توانسته خیلی خوب مخاطب را به خودش جلب کند، البته صحنه های ناراحت کننده بسیار دارد اما در اوج ناراحتی زیباست!
به نظر من بازیگران قوی و متنی زیبا و کارگردانی ماهر دارد.
من نه بازیگر هستم و نه منتقد سینما، ولی به نظر من نقد آن مثبت است و شاید انتقاد منفی نتوان از آن کرد، البته به جرات می گویم نقد این سریال از جنبه های فنی و هنری و علمی کار هر کسی نیست چه برسد من.
به قول یکی از وبلاگ نویسان:
زیر تیغ یک استثناست!
پخش سریال «زیر تیغ » نقطه شروع مناسبی است برای بحث پیرامون مسئله اعدام و قصاص در جامعه امروز ایران؛ که شاید بسیار آموزنده باشد و راه را برای ساختن فیلم ها و سریال هایی در این زمینه باز کند.
—————-
شرح کوتاهی از این سریال:
در محل رختکن کارخانه یخچال سازی، پس از دعوا بین دو کار گر به نام محمود و جعفر، جمجمه جعفر به کمد ها می خورد و پس از انتقال به بیمارستان، تمام می کند.
بر اساس گزارش و گواهی پزشکی قانونی؛ به ‌علت ضربه‌ی مغزی،جعفر فوت کرده است.
جعفر و محمود از دوستان فابریک و قدیمی هم بوده اند و ….
ادامه ماجرای سریال را خودتان از اینجا دریافت کنید و ببینید.
—————-
موسیقی این سریال:
واقعا زیباست… مگر می شود آهنگسازی حسین علیزاده بد شود!
دیدن نام «ه .الف . سایه » در تیتراژ این سریال اعتبار دیگری به آن می بخشد.
در نگاه های دو طرفه و عاشقانه آهنگ زیبایی پخش می شود برای نمونه؛ صحنه صحبت کردن محمود و زنش در زندان و آهنگی که بر روی آن پخش شد واقعا زیبا بود، سریال از این صحنه ها و موسیقی ها بسیار دارد.
—————–
عکس هایی این سریال را در اینجا می توانید ببینید.
برای دانلود آهنگ سریال زیر تیغ کافی است در گوگل عزیز سرچ کوچکی انجام دهید.
فکر کنم این سریال سایت هم داشته است ولی فعلا هر کاری کردم نشد ببینم، فکر کنم سایت اش دود شده است!

9 پاسخ to “نقدی بر سریال زیر تیغ”

  1. sani Says:

    mamane man dombal mikard inserialo vali man hargez nadidam

  2. reza Says:

    salam aseman jaan
    khastam begam aanjaa ke address daade ee faghat mishavad tamashaa kard na download haalaa age mishe download kard (az hamon website) maa ro ham khabar kon
    ghorbaaner

  3. منصور Says:

    سلام به همه دوستان…
    بله آقا رضا درست گفتند، در لینکی که گذاشته ام فقط می شود قسمت های سریال را آنلاین دید…
    در این لینک می توانید قسمت های سریال را دانلود کنید و تماشا کنید.

    http://www.bia2music.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=31

  4. Sajjad eb Says:

    با سلام 😉

    به قسمت مدیریت برید
    سپس به مسیر زیر برید

    Template —> Page Elements —> Add a Page Element

    بازدن Add To Blog به راحتی و بدون کد نویسی می تونید چیزهایی که می خوایین رو اضافه کنید

    Blog Archive = آرشیو ماهانه
    Labels = آرشیو موضوعی

  5. سحر Says:

    سلام داداشی .خوبی؟گوش کردم شعرو خوب بود یکی نیست با اسم من شعر بگه(خنده)
    سریال بد نیست اماقتل داریم تا قتل بستگی داره از قصد باشه یا نه و اگرم همه قاتل هارو ببخشیم به نظرم زمینه برای کشت و کشتار بیشتر میشه .سبز باشی و دل پاک راستی بلاگفا نوشته امکان جدید _نمایش عناوین اخرین مطالب وبلاگ .چطوری میشه این کارو کرد.اگه بتونی انجام بدی ممنون میشم .مدیون شما خواهر شما سحر

  6. Rezvani Says:

    سلام
    وبسايت خیلی خیلی خوبی دارین واقعا عالی بود
    بازم سر میزنم
    وبلاگ من اینه البته به پای وبلاگ شما نمیرسه
    ولی یه مقدار بازدید کننده دارم
    وقت کردی بهم سر بزنی خوشحال میشم
    در ضمن من برای تبادل لینک آماده ام (تا نظر شما چی باشه)
    خداحافظ

  7. nariman Says:

    سایت خوبی دارید موفق باشید

  8. سارا Says:

    سلام نظر خاصی ندارم اما فکر می کنم اگر به جای کورش تهامی یکی دیگه انتخاب می شد می شد به فبلم نمره ی بیست داد

  9. حوریه Says:

    به نام خدا
    سلام اگر به جای کورش تهامی کسه دیگری بود می شد به فیلم نمره ی99999999999999999 داد .
    نه من اشتباه کردم . آقای کورش تهامی خیلی خوب بازی می کنند .
    نمره :99999999999999999999999990 ممنون

پاسخی بگذارید

