زمینی بهتر است؟!

دوستی از قسمت تماس با من نظری نوشته بودند؛ ایشان نوشته بودند بهتر است نام وبلاگ را از «خاطرات و روزنوشت های یک آسمانی» به «خاطرات و روزنوشت های یک زمینی» تغییر بدهید.
ایده جالبی بود، ولی ای کاش می گفت چرا؟ ای کاش ایمیلی می گذاشت و بیشتر می گفت.
من جوابی می دهم که اگر خواننده این وبلاگ است بیاید و بخواند.(چون ایشان ایملشان را یک ایمیل بدون هویت نوشته بودند!)
راستش همه ما زمینی هستیم، هر که گفت آسمانی است بلا نسبت شما گُه خورد!
همه ما آدم های زمینی، دوست داریم به اوج برسیم…
نمی دانم شما بعد از شنیدن کلمه اوج چه چیزی به ذهنتان می رسد، خب یک نفر میلیاردر شدن را اوج می داند، یک نفر داشتن تمام زنان زیبای جهان را اوج می داند، یک نفر تحصیل در بهترین دانشگاه ها را ، یک نفر تحصیل در سوربن فرانسه را اوج می داند و به رخ می کشد و …
ولی من اوج را رها شدن می دانم…
بهترین جا برای رها شدن و آزاد بودن آسمان است.
من آسمان را خیلی دوست دارم، اولین وبلاگی که ساختم حدود پنج سال پیش؛ در بلاگ اسکای بود که نامش را فراسوی آسمان ها گذاشتم.
خوب می دانم که خدا هیچ گاه به من نخواهد گفت چون تو نتوانستی پزشک بشوی و به جایش متالوژ باید به جهنم بروی!
خوب می دانم خدا نخواهد گفت چون تو اسم وبلاگت را آسمانی گذاشته ای باید به جهنم بروی!
یادمان باشد جهنم نیز بد نیست…
آسمان بی انتهاست…آسمان رهاست، آسمان آزاد است، آسمان مقدس است، آسمان عشق است!
تنها آرزویم این است…
ای کاش من و شما در حسرت آسمانی شدن نمیریم…
————————–
چند تا جمله، از شعر زیبای سوره تماشا از سهراب شپهری، شاعر تنهایی های خودم را برایتان می نویسم…
زیر بیدی بودیم.
برگی از شاخه بالای سرم چیدم ، گفتم :
چشم را باز کنید ، آیتی بهتر از این می خواهید؟
می شنیدیم که بهم می گفتند:
سحر میداند، سحر!

————————–
پ.ن:
1)این وردپرس دیگر دارد شورش را در می آورد…هر روز آپگرید می کند، هر چی می گم این دفعه دیگر آپگرید نمی کنم؛ ولی هر بار می گوید؛ تعدادی باگ در آن گرفته شده است و بهتر است آپگرید کنید، به هر حال به آخرین ورژن وردپرس یعنی 2.1.2 آپگرید کردم؛ معلوم نیست، شاید دو ساعت دیگر این وردپرس بزند به سرش و دوباره یک ورژن جدید بیرون بدهد. 😯
2)دستی به سر و صورت فتوبلاگ کشیدم، فکر کنم دیدنش خالی از لطف نباشد. 🙄

یک پاسخ to “زمینی بهتر است؟!”

  1. سحر Says:

    😉 سلام داداشی خوبیییییییییییی؟عوض نکن یک آسمونی رو فقط اسم خاطرات رو عوض کنی برای تنوع بهتره .البته جسارت نکردم بازم هر جور دوست داری .منم عاشق اسمونم .
    شعرهای سهراب روح منو نوازش میده.ولی نفهمیدم سوره تماشا چیه!
    به به اسم منو سهراب اورده خیلی شعرش خوشگله 😛

پاسخی بگذارید

