روسپیان، فرشته های لعنت شده!

آهای!
مردم دنیا
بدانید
فاحشگان شهر ما
از همه زنان پاکدامن شما عفیف ترند
فاحشگان شهر ما
مادرانی مهربانند
که هر شب
فرزندانشان را در آغوش می گیرند و می بوسند
فرزندانشان می دانند کبودی های تن مادرشان
از کجاست
اما نمی پرسند
می دانند اگر مادرشان نبود
هر شب
باید گرسنه به خواب می رفتند
آنها مادرشان را دوست دارند
مادر آنها
بهترین مادر دنیاست
آهای!
مردم دنیا
بدانید
فاحشگان شهر ما
از همه زنان پاکدامن شما عفیف ترند…
—————–
این شعر را در این وبلاگ پیدا کردم، خیلی زیبا بود، چون نام شاعر در زیر آن نبود، شک کردم شاید این شعر از این وبلاگ نویس نباشد؛ چند نفری نیز بدون رعایت حق کپی رایت این شعر را در وبلاگشان نوشته بودند، بنابر این کل اینترنت را زیر و رو کردم و دیدم نه شعر از آن همین وبلاگ نویس است…
واقعا وقتی دیدم این وبلاگ از سال 2005 تا کنون به روز نشده است، دلم گرفت، چرا که زیبا و دل نشین می نوشته است.
اين وبلاگ نویس در آخرین پست خود به وبلاگ نویسان چنین سفارش کرده است:
در نوشته هایتان دوستی و محبت و عشق را یادآوری کنید، از دعواهای بلاگی بپرهیزید و …

3 پاسخ to “روسپیان، فرشته های لعنت شده!”

  1. ساني Says:

    راست میگی شعر قشنگی بود. ببین من با وبلاگت مشکل دارم خیلی وقتها باز نمیشه! 😥
    اینجوری که تو گفتی این وبلاگ نویسه دیگه نمی نویسه چون یه جورایی وصیت کرده 😥
    موفق باشی

  2. روشنک(تو را من چشم در راهم) Says:

    سلام
    خونه قبلیه که برگشته من اینو بیشتر دوست دارم
    متاسفانه خیلی از دوستای خوبمون بای کردن از وبلاگنویسی
    تو رو جون بقال سر کوچتون ..رئیس دانشگاهتون این بلاگتو درست کننننننننن کشت منوووووووووووووو 😳

  3. سحر Says:

    سلام خوبی؟ زیاد شعرهای که از فاحشه و…. میگن خوشم نمیاد .نمیدونم چرا
    راستی آپ کردم حتما بخون سبز باشی و دلت پاک 😛

پاسخی بگذارید

