فیلم ۳۰۰ تحریف ایران است!!!

Rodrigo Santoro
سلام به تمامی ایرانیان دنیا..
کمپانی برادران وارنر اخیرا فیلمی به نام 300 را در سینماهای هالیوود و سراسر دنیا آماده اکران کرده است.
موضوع این فیلم چیست؟!
300 نفر یونانی به جنگ با 1 میلیون سرباز و لشگر ایرانی می روند، طبق آمار و گفته های کسانی که این فیلم را دیده بودند تمامی ایرانیان در این فیلم موجودات وحشی و سیاه با خصلت حیوان نشان داده شده بودند!
داستان فیلم درباره نبرد سپاه خشایار شاه در ترموپیل و مقاومت یک لشگر 300 نفری در برابر سپاه ایران است. اما چیزی که باعث برانگیخته شدن احساسات ایرانیان بعد از دیدن این فیلم خواهد شد، چهره زشت و غلطی است که از ایرانیان ارائه می‌شود، چه در بعد ظاهری و چه از لحاظ منش و شیوه رفتار آنها.
البته من این مورد را چند هفته پیش شنیده بودم اما از صحت این خبر دقیقا مطلع نبودم ولی الان دیگر کاملا مطمئنم هستم.
من به عنوان کوچکترین ایرانی از تمام شما در هر جای دنیا می خواهم که با شدیدترین لحن ممکن اعتراض خودتان را به این کمپانی، کارگردان و نویسنده این فیلم اعلام کنید.
من هم به نوبه خودم و برای حمایت از ایران و ایرانیان و فرهنگ بزرگ و جاودان ایران؛ اعتراض خودم را اعلام می کنم.
این هم بمب گوگلی من برای اعتراض به ساختن این فیلم ضد ایرانی.
300 the movie
این هم سایت رسمی این فیلم است :
http://300themovie.warnerbros.com یا http://300themovie.info
از تمامی ایرانیان ، رسانه های خبری ، سایتها و وبلاگها می خواهم که این خبر را پوشش بدهند و اجازه بازی با فرهنگ ما ایرانیان را به هیچ کشوری ندهند! همه ما خوب می دانیم فرهنگ ما چیست، پس باید کاری کنیم تا دیگران این فیلم ها را باور نکنند.
واقعا چرا فیلم هایی برای به تصویر کشیدن گذشته ایران و فرهنگ ایرانیان ساخته نمی شود؟ فرهنگ ایرانیان بسیار بزرگ و زیبا و جاودانه است که می شود فیلم های خوبی از آن ساخت… امیدوارم کسانی که می توانند، کاری بکنند.
یکی از وبلاگ نویسان گفته بود ما هم فیلمی با عنوان 400 بسازیم و از فرهنگ خوب ایران بگوییم…فکر جالبی بود… ولی اسم آن مهم نیست، همین که ساخته شود خودش خیلی کار است، فکر کنم این کار از بمب های گوگلی و خیلی کار های دیگر بهتر باشد.
———————–
لینک های مرتبط با این مطلب در وبلاگ های دیگر:
یونانی‌های خوش‌تیپ، ایرانی‌های وحشی!
فیلم 300 بهانه‌ای برای ترکاندن خودمان نه گوگل!
سیصد!
با سیصد چه کار کنیم؟
بمب گوگلی چیست؟
همه چیز درباره پرسپولیس (تخت جمشید)

10 پاسخ to “فیلم ۳۰۰ تحریف ایران است!!!”

  1. سحر Says:

    سلام من در حیرتم این همه اطلاعات از کجا پیدا میکنی.😉 غیرتی شدم در مورد ما بد گفتن.😥 سبز باشی و دلت پاک.

  2. مهدی Says:

    آره واقعا فیلم جالبی نبود. اکثر تماشاگرها موقع صحنه‌های جنگ خندیدن و … به نظرم می‌شه فیلم رو از زوایای دیگه هم بررسی کرد. مثلا چطور یه عده جنگجو کشوری رو به ویرانی می‌کشن و …

  3. مهرنوش Says:

    من واقعا تعجب کردم و خودم این خبر را تا اونجا که تونستم لینک می دم. سعی می کنم این فیلم رو ببینم و بعدش حتما باید یه اقدام اساسی کرد.

  4. مرد پاییزی Says:

    کار جالبی انجام دادید. البته فکر کنم افتخار این رو هم پیدا کردیم صداتون رو از VOA بشنویم.
    راستی… نمی دونم چرا وقتی جمهوری اسلامی تاریخ 2500 ساله رو زیر پا له کرد کسی صداش در نیومد!

  5. کورش Says:

    وقتی خودمون راجع به فرهنگ و تاریخ و تمدن کشورمون فیلمی نمی سازیم خوب معلومه که اونا به جامون برای تمدن ما فیلم می سازن حالا هر جور که خودشون بخوان . خیلی . . .

  6. سینا Says:

    ما باید تو گوگل بتر کونیم برای این فیلم

  7. امیر Says:

    ما هم باید فیلمی در مورد 2500 سال فرهنگ تمدن خودمان فیلمی بسازیم ودر آن نشان بدهیم که کشورهای غربی تمدن را از ما یاد گرفتن.

  8. Lubism » Blog Archive » بررسی موردی دوگانگی آزادی بیان بارزترین نماد دموکراسی از کاریکاتورهای محمد پیامبر تا فیلم ۳۰۰ Says:

    […]  فیلم ۳۰۰ تحریف ایران است!!! […]

  9. nelly Says:

    خارجی ها یا این فیلم ها نیست که ایران رو بد نام کرده>خود ایرانی ها با این حکومت کثیف در جهان بد نام اند>فراموش نکنید احمد باطبی ها رو این وحشت ناک تر از فیلم ۳۰۰ هست >من این فیلم رو دیدم ،توهین بزرگی است >اما بزرگ ترین توهین ها در خود خاک ایران با ایرانی میشه

  10. مریم هستی Says:

    به نظر من هر کدوم از بیننده های این فیلم باید یک بار هم که شده یه ایرانی رو حداقل از تلویزیون دیده باشن پس باور کردنش سخته که همه دنیا ما رو اینهمه زشت (از لحاظ قیافه) بدونن فقط میمونه فرهنگ 2500 ساله ما که تو این فیلم کاملاً تحریف , و لگدمال شده که مطمئناً با این همه تبلیغات سوئی که بر ضد ایران میشه اکثر بیننده ها باور میکنن پس باید یه فکر اساسی در مورد این موضوع کرد.من با این نظر مخالفم که اعتراض تند بکنیم چون با این کار ما هم از اون وحشیهای توی داستان چیزی کم نداریم. به نظر من باید یه راه حل اساسی پیدا کرد مثلاً ما هم یه فیلم در مورد وحشیگریهای آمریکا (که برای همه مسلمه) مثلاً تو همین 20-10 سال اخیر (چون آمریکا تاریخی نداره که بخوایم در موردش فیلم بسازیم) در عراق-کویت-افغانستان – هیروشیما و … که تعدادشون کم هم نیست بسازیم و بتونیم از این راه انتقام خودمون رو از اونا بگیریم.متشکرم.😥 😦 😥 😦 😥😦 😥 😦 😥 😦 😥 😥 😦 😥😦
    I AM VERY SORY

پاسخی بگذارید

