تعطیلات نوروز به دلتون چسبیده یا نه؟

خب، نوروز و تعطیلات نوروز خوش گذشته تا حالا یا نه؟
شاید رفتید مسافرت؟ یا شاید هم تو خونه موندید و هیج جا نرفتید؟ یا شاید هم سر کار بودید و وقت هیچ کاری نداشتید؟ و شاید…
ولی تو خونه موندن و خوردن آجیل و دیدن فیلم های سینمایی آبکی خیلی حال می ده؟!
به هر حال امیدوارم به همه خوش بگذره، خیلی و خیلی…
شما سر سفره هفت سین چه دعا یا دعاهایی کردید؟ خب من به غیر از دعا یک نفرین هم کردم، شاید بگیره، ولی اگه خدا می خواست به نفرین آدم ها توجه کنه ، دیگه کسی تو این دنیا نمی موند…
به من که زیاد خوش نگذشته تا حالا، نمی دونم این هفت، هشت روز باقی مانده چی بشه ولی امیدوارم به همه و به من هم خوش بگذرد.
امسال فاصله ها خیلی زیاد شده بود… هر سال که به جلو می رویم فاصله ها زیاد تر می شود…فاصله چیز خوبی نیست، ولی چه می شود کرد؛ روزگار است…بی رحم و باز هم بی رحم…
————-
بگذریم، این چند مدت سرور وبلاگز دات یو اس داشت تغییر اساسی می کرد، هم تغییر سخت افزاری هم تغییر نرم افزاری، در این مدت در وبلاگز دات یو اس نبودم و در اینجا می نوشتم، به محض درست شدن وبلاگز دات یو اس، چند پستی را که در اینجا نوشته بودم به همین جای اصلی منتقل کردم. (نمی دونم چرا نمی تونم ار سرزمین وبلاگز دات یو اس دل بکَنم!؟)
دوستانی که تغییر سرور داده بودند، گفته بودند که واقعا خیلی این خونه تکانی یعنی تغییر سرور سخت و دشوار است ولی من قبول نمی کردم، تا اینکه به آن دچار شدم و فهمیدم واقعا چه بد است.
برای درست شدن وبلاگ مجبور شدم تمام پلاگین ها را حذف کنم؛ شاید بهتر هم باشد؛ شاید دیگر هیچ وقت پلاگینی نصب نکنم، خب جناب جی دی خراب کاری کرده بود و نمی دونم چه کار کرده که هیچ پلاگینی کار نمی کند، حالا جالب اینجاست که خودش هم نمی داند علت چیست!!! شاید عیب از تغییر سرور باشد…نمیدانم ولی هرچه هست امیدوارم درست شود.
مجبور شدم قالب وبلاگ را به یک قالب ساده تغییر بدهم، این هم خوب شد، چرا که همیشه قالب ساده بهتر است.
چند عکس هم در هنگام بک آپ گیری و تغییر سرور توسط جناب جی دی به فنا رفته بود که باز هم به دل نگرفتم و چند تا عکس را که داشتم دوباره آپلود کردم.
واقعا هر چه می کشیم از این اسپم ها و اسپمر های از خدا بی خبر می کشیم، و گرنه لازم به تغییر سرور و این همه دردسر نبود. در دنیای واقعی باید از یک مشت زبون نفهم، بی معرفت و … کشید در دنیای مجازی هم باید از این اسپمر ها و ه-ک-ر های از خدا بی خبر… آسایش کجاست؟ من یک سیر آسایش می خواهم… 😥
به هر حال:
ما می رویم ؛
عکس های ما در این دنیا باقی می ماند؛
به راستی که کار دنیا بر عکس است!!!! 🙂

یک پاسخ to “تعطیلات نوروز به دلتون چسبیده یا نه؟”

  1. سحر Says:

    سلام سال نو مبارک برای منم عید خوبی نبودددددددددد سبز باشی و دلت پاک

پاسخی بگذارید

