سیزده بدر و پایان تعطیلات نوروز 1386

دست به دعا کرده باز،
وای…
برگ درخت چنار!!! 🙄
——————-
نوروز و تعطیلات نوروز سال 1386 هم تمام شد ولی زندگی همچنان جاری ست…
تعطیلات خوبه؛ کی میگه بده؟ ولی حیف شد…خیلی زود تموم شد…امسال از همه سال ها تعطیلات نوروز زودتر گذشت و رفت، واقعا که من نفهمیدم چطوری این تعطیلات تمام شد…دلمان سوخت… 😥
تقریبا در این تعطیلات هیچ کدام از کارهایی را که قرار بود انجام بدهم، انجام ندادم، بدون این که کار خاص و مهمی انجام داده باشم تعطیلات هم گذشت!
دوباره زندگی مسیرعادی خودش را پیدا می کند، دانشگاه، درس و استرس ترش و شیرین همیشگی زندگی و خیلی چیزهای خوب و بد دیگر…
به هر حال این شعر معروف است:
هنوز تو این زمونه، دل من و تو خونه
هرگز باور نداشتم، دنیا اینجور بمونه
سال، سال، این چند سال
همینه حال و احوال
هر سال می گم دریغ از پارسال
اشکام رو گونه، می ریزه دونه دونه
دل بستن و گسستن، سخته خدا می دونه
وای، وای، دریغا، دنیای همیشه
وقتی ندونی، که آیا، فردا چی می شه!
اگر خواستید از اینجا این آهنگ را با صدای دلنشین هایده گوش دهید.
——————-
از ته دل شادکامی و سعادت را در سال 86 برایتان آرزو می کنم و امیدوارم که قدر طبیعت، زندگی و خدا و بیشتر از هر چیز عزیزانمان را بیش از پیش بدانیم. امیدوارم همه و خودم به تمام آرزوهای خوبمان برسیم… 🙂

2 پاسخ to “سیزده بدر و پایان تعطیلات نوروز 1386”

  1. بهزاد عبدی Says:

    سلام.. امیدوارم سال خوبی هم برای شما باشه… آقا راستی یه سوال… این سیستم مبارزه با اسپم مال ورد پرسه؟ من برای ام تی خودم یه دونه از همین ها لازم دارم… چی کار کنم؟ کمکی از دستت بر نمیاد؟

  2. Sarab Says:

    سلام
    خوبین
    امیدوارم باشین
    خیلی خوب بود
    به ما هم سر بزن 😉

پاسخی بگذارید

