روز فناوری هسته ای!!!

روز فناوری هسته ای
خبر آمد، خبری می آید…خبر های دیگری هم خواهد آمد!!!
خب به سلامتی و دل خوش و بعد از کلی بازی های سیاسی و غیره سیاسی ما هم هسته ای شدیم رفت پی کارش!!!
وقتی نام ایران به عنوان دهمین کشور دارنده تکنولوژی غنی سازی در جهان ثبت شد، احساس غرور کردم، هر چند می دانم از این انرژی هسته ای سودی به من نمی رسد!؟ شاید بعد ها برسد!
آمریکا، روسیه، چین، برزیل و فرانسه و آرژانتین به صورت مستقل و انگلیس و آلمان و هلند به طور مشترک در خاک هلند کشور هایی هستند که پیش از ایران به تکنولوژی غنی سازی اورانیوم دست یافته بودند.
ایران به پاس این دستارود روز بیستم فروردین را در تقویم ملی خود روز فناوری هسته ای نامید و در تقویم های سال های بعد در پاورقی می خوانید » روز فناوری هسته ای».
راستی یکی از نیروگاه ها در شهر نطنز؛ یکی از شهر های زیبای استان اصفهان است، اگر آمریکا حمله کند، من رفتم هوا… کارم تمومه… ولی این سیاست بد کوفتیه، من که چیزی سر در نمی آورم… همان بهتر که از آن سر در نمی آورم!
دیگه بحث هسته ای شده…»نه شرقی نه غربی، انرژی هسته ای حق مسلم ماست!!!!»
آهااای نفس کش!!!

6 پاسخ to “روز فناوری هسته ای!!!”

  1. سحر Says:

    سلام .خوبی داداشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باید به خیلی مشکلات جامعه میرسیدن بعد سراغ انرژی هسته ای میرفتن .البته نظر منه😉

  2. روشنک(تورا من چشم در راهم) Says:

    سلام
    من به خودم تبریک میگم که ایندفعه بدون هیچ مشکلی دارم کامنت میذارم فکر کنم تهدیداتم کارساز بوده:mrgreen:
    چقدر خوشحالی میباره از این پست:mrgreen:

  3. شاهین Says:

    مگر وردپرسی نشده بودی ؟‌
    باز آمدی در دیار کفر :ی

  4. navid Says:

    برای همکاری در وبلاگ با من تماس بگیرید.متشکرم

  5. مهشاد Says:

    سلام……قراره من فردا توی برنامه ی صبحگاهی مدرسه در مورد فناوری هسته ای مقاله بخونم….واسه همین سایت شما رو باز کردم…البته سرچ گوگل بود…در هر صورت ممنونم😉

  6. امین Says:

    سلام دمت گرم اما سعی کن مطالب جدی تر وکاملتری ارایه بدی
    درضمن یادت باشه کار خیلی سختیه واسه یه کشور توی تحریم که به این موفقیت دست پیدا بکنه

پاسخی بگذارید

