ویروس نبین چه ریزه، بشکن ببین چه تیزه!!!

ویروسی شدم…اونم چه ویروسی…
به قول معروف همه را برق می گیرد ما را چراغ نفتی؟!
ویروسی به نام Kernel ؛ این ویروس هر پانزده دقیقه یک بار با ارور عجیب غریبی ظاهر می شود.
اما در اصل این ویروس نیست! برنامه ای است مخرب که شباهتی به ویروس دارد به همین دلیل هیچ کدام از آنتی ویروس ها نمی توانند کاری بکنند.
گفتم بگذار ببینم این چه ویروسی است که به جان ما افتاده است، یک سرچ درباره این ویروس در گوگل انجام دادم و مطالبی پیدا کردم، ولی باز هم نتوانستم ویروس را از بین ببرم و همچنان ویروس می آمد… تا اینکه کامپیوتر را فرمت کردم و دوباره ویندوز را نصب کردم تا توانستم از شر این ویروس راحت شوم.
این ویروس از طریق صفحه های HTML که از اینترنت ذخیره می کنید به وجود می آید. این ویروس چند تا فایل دارد که در پوشه ویندوز در سیستم 32 ذخیره می شوند که می توانید از تاریخ تولیدشان شناساییشان کنید.
از اثرات مخرب این ویروس به موارد زیر می شود اشاره کرد که خودم طعم بعضی از این اثرات مخرب را چشیدم.
1) ارورهای پشت سر هم در سیستم ایجاد می شود.
2) باعث پایین آمدن سرعت کامپیوتر می شود.
3) باعث پایین آمدن سرعت اینترنت می شود.
4) اطلاعاتی مثل یوزر و پسورد اینترنت را به شخص هکر می دهد.
5) آلوده کردن فایلهای HTML، با اضافه کردن کدهای مخرب Vbscript که توسط چند فایل با نام های kernel.exe و kernel.vbs و… ایجاد می کند. البته می توانید با EDIT کردن فایل ها و حذف این کد ها از آخر فایل ها از شر این ویروس راحت شوید، ولی مگر چند فایلHTML در سیستم هست؛ پس این کار به راحتی امکان پذیر نیست.
——————–
من راهی برای از بین بردن این ویروس پیدا نکردم، حتی آنتی ویروس هم نتوانست این ویروس را شناسایی و نابود کند؛ فقط با فرمت کردن سیستم توانستم از دست این ویروس راحت شوم، اگر کسی از این ویروس بیشتر می داند و چگونگی از بین بردن آن را می داند خوشحال می شوم به من هم بگوید.

3 پاسخ to “ویروس نبین چه ریزه، بشکن ببین چه تیزه!!!”

  1. بهزاد عبدی Says:

    من تا حالا ندیدم همچین چیزی…. حالا از کجا گرفته بودی؟ ایمیل آلوده…

  2. snjonline (رسانه آنلاين) Says:

    از آنتي ويروس aol يا active shild antiviruse که همانkasper هست ولي اختصاصي شده براي aol و البته 10% رايگان و آپديتهاي هفتگي سريع.

    aol براي سيستم گزينه خوبي است و اگر از nod32 هم استفاده کني جلوي دانلود فايلهاي مخرب را قبل از ورود به سيستممت ميگيره و اصلا صفحات ويروسي را بن ميکنه.

    آپديت نود 32 هم روزانه و 23 کيلو بايت است. دفعه اول فقط 5 مگا بايت.

    نود 32 يک فاير وال داخلي هم داخلش داره.

    اين دو تا که گفتم مقام هم آورند در بين آنتي ويروس ها

  3. پیمان حسنی Says:

    با سلام خدمت شما دوست عزیز
    بنده مدیر وبلاگ فوق هستم .
    ویروس Kernel در هر حال حاضر یکی از قویترین ویروس هایی هست که داره به سرعت در وب پخش میشه . البته بگم اسم ویروس رو نمیشه روی این برنامه گذاشت چون قابلیت تروجان ها رو هم داره .
    من دقیقا میدونم که این ویروس چطوری شروع به پخش میشه . در کجاها و به چه صورتهایی تکثیر میشه . اطلاعات رو برای کی میفرسته و …. که نمی خوام دقیقتر بیان کنم که انشاا… در روز 18 تیر راز این ویروس + تروجان رو فاش میکنم و این رو هم میدونم تا اون روز حدود میلیون ها سیستم به این ویروس آلوده میشن و حتی هم اکنون خیلی از سیستمها به این ویروس آلوده شدن ولی متاسفانه کاربرها خبر ندارن .
    من هم اکنون آنتی ویروس این برنامه رو که یکی از طرحهای خودم هست آماده دارم که به سرعت و بدون نیاز به تعویض یا اف دیسک کردن و … می توان اونو پاک کرد که در همان روز این آنتی ویروس رو هم ارائه میدم .
    فراموش نکنید اگر ویروسی نباشه آنتی ویروسی به درد نمی خوره . این شعار شرکتهای سازنده آنتی ویروسه و برای پول در آوردنه
    ولی اگه خدا بخواد من این آنتی ویروس رو که هم اکنون نیز حاضر هست در اون تاریخ ارائه میدم .
    مرسی از اطلاع شما دوست عزیز

پاسخی بگذارید

