خوشمزه را نیز بدمزه کردند!

del.icio.us logo
بعد از کلی دردسر و استفاده از سرویس های مختلف برای ساختن لینکدونی، حدود یک سال و نیم می شود که این خوشمزه را پیدا کردم و از آن استفاده می کنم، واقعا برای ساختن یک لینکدونی و به اشتراک گذاشتن لینک های جالب و علمی و خبری بسیار مفید است. ولی امروز وقتی دیدم ف-ی ل-تر شده است، کمی تا قسمتی حالم گرفته شد…من که دلیلی برای این کار نمی دیدم، چون خوشمزه اصلا سایت بدی نبود تازه خیلی هم مفید بود…
ولی به هر حال به قول یک پزشک عزیز : بی دلیشس هم زندگی باید کرد!
ولی به نظر من:
بی خوشمزگی را دیگر نمی شود تحمل کرد!
قاصد روزان ابری داروگ!
کی می رسد باران!😦

3 پاسخ to “خوشمزه را نیز بدمزه کردند!”

  1. ali Says:

    از طریق ایمیلی که زدی با وبلاگت آشنا شدم قیم خوبی داری
    لینکیدمت

  2. علیرضا Says:

    من تست کردم ، دیدم هنوز می‌شود با اکستنشن فایرفاکس خوشمزه‌بازی کرد ولی مسلمه که خواندگان داخل کشور لینک‌ها را نمی‌بینن.
    البته بعد از 24 ساعت شوک! به نظرم رسید که چاره کار استفاده از یه فیدخوان برای وبلاگه. یعنی فیدخوانی که روی سرور نصب کنیم ، فید دلیشس را بخونه و بفرسته به وبلاگ.
    دردسر اضافی بیخود.
    حالا یکی دو روز هم صبر می‌کنم ، نشد ، مجبورم این کارو بکنم.
    وبلاگ‌نویسی با اعمال شاقه‌س دیگه!

  3. amin Says:

    سلام رفیق ! این جور مبارزه با اسپم رو دیگه ندیده بودم !🙂
    راستی خوشمزه که فیلتر نیست ! البته برا من شاید !
    در ضمن چطوری میشه تو weblogs.us اکانت ایجاد کرد ؟ !

پاسخی بگذارید

