با تو هستم…

با تو هستم…
هر که هستم، هر چه هستم، هر چه باشم، با تو هستم…
شاد شادم، دل شکستم، دل گرفتم، با تو هستم…
در جوانی، وقت پیری، وقت مرگ، با تو هستم…
در کلامی مختصر،
هر کجا هستم باشم، با تو هستم…
——————
پ.ن: مشکل ف-ی-ل-ت-ر خوشمزه را نیز با ترفندی از ترفندهای فید و آر اس اس حل کردم، دیگر لینک ها در وبلاگ نمایش داده می شوند و شما می توانید از لینکدونی استفاده کنید، البته خوشمزه برای بعضی از دوستان مسدود نشده است ولی برای من همچنان مسدود است، امیدوارم هر چه زودتر برای من هم باز شود.

پاسخی بگذارید

