وردپرس و وبلاگی درباره متالورژی

امروز به صورت اتفاقی که البته خیلی هم اتفاقی نبود سرچ کوچکی در گوگل بزرگ انجام دادم تا درباره دیاگرام های فازی و نمودار آن ها مطالبی را پیدا کنم و ببینم آیا کسی سی دی دیاگرام های فازی طراحی شده توسط استاد مهندس مسعود کثیری را در اینترنت گذاشته است یا نه! هر چه گشتم پیدا نشد ولی تا دلتان بخواهد از دیاگرام های فازی مطلب بود.
در سایت وردپرس دات کام با وبلاگی درباره مهندسی مواد و متالورژی که سعی در جمع آوری مطالب مربوط به این رشته مهندسی دارد و درباره متالورژی می نویسد رو به رو شدم، واقعا این وردپرس دیگر برای خودش غولی شده است و به نظر من بعد از بلاگر حرف اول را در سرویس دهی برای ایجاد وبلاگ می زند.
در این وبلاگ می توانید مطالب مفیدی درباره مهندسی متالورژی پیدا کنید، از جمله می توانید درباره دیاگرام های فازی مطالب خوبی پیدا کنید
راستش حدود یک سال پیش اینجا را درست کردم تا شاید وبلاگی درباره مهندسی متالورژی ایجاد کنم ولی نشد، راستش دست خالی اصلا نمی شد؛ برای ساختن وبلاگ های تخصصی همیشه اگر چند نفر با هم همکاری کنند و بنویسند بهتر است و وبلاگ کاملتر می شود.
به چند نفر از دوستان هم پیشنهاد دادم که همکاری کنند ولی کو گوش شنوا؟ پس من هم بی خیالش شدم چو از قدیم گفته اند یک دست صدا ندارد!
———————-
در ضمن، دوستانی که دانشجوی رشته های مهندسی هستند سایت مهندس را از دست ندهند.
سایت مهندس یک پرتال دانشگاهی است که بر اساس استانداردهای نوین وب طراحی و اجرا شده است، هدف از راه اندازی این وبسایت ایجاد فضای مناسب برای تولید و به اشتراک گذاری محتوای دانشگاهی به زبان فارسی است. مهندس فعلا 573 عضو به همراه 171 لینک دارد. در حال حاضر می توانید به رایگان در این سیستم مطالب و منابع خود را به اشتراک بگذارید و حتی می توانید با یک درخواست صاحب وبلاگ و ایمیل شخصی رایگان شوید، به گفته مدیران این سایت امکانات مهندس به مرور زمان بیشتر و تکمیل تر می شود، من نیز امیدواریم امکانات آن بیشتر و با کیفیت شود تا دوستان دانشجو با استفاده از آن لذت ببرند.
———————-
دوستان این عکس زیبا را نیز از دست ندهید، عکسی است از جدول تناوبی عناصر شیمیایی ولی به صورت کاملا فانتزی و طنز گونه! البته این عکس یک نمونه است ولی همین هم بسیار خوب و با کیفیت است ولی اگر بخواهید این پوستر را با کیفیت خیلی خوب داشته باشید، می توانید از این آدرس این پوستر قشنگ و علمی را خریداری کنید.

4 پاسخ to “وردپرس و وبلاگی درباره متالورژی”

  1. متالورژیست Says:

    سلام دوست عزیز من نویسنده وبلاگ متالورژیست هستم. البته من نسخه ای از ایم وبلاگ ار و بلاگر نیز دارم که دقیقا همین وبلاگ است با آدرس زیر.
    خوشحال میشم اگه بتونیم با هم این ولاگها رو به روز کنیم. من چون فعلا دانشجو هستم و به شدت درگیر تحصیل وقت به روز کردن مرتب رو ندارم اما هر وقت که وقتی گیر بیارم مطالبی رو که بیستر خودم ترجمه می کنم روی وبلاگ منتشر می کنم.
    موفق باشید.

  2. مهتاب Says:

    پس شما هم از اسمانید . فکر می کردم تنها هستم . از آسمان خبر تازه ای دارید ؟

  3. اعتراف Says:

    inja engar aval baiad comment dada bad post ro khond 😀

  4. massoud Says:

    ممنون از اینکه سایت ما را در بلاگتون معرفی کردید.

پاسخی بگذارید

