دل تنگ…

چقدر دلم واسه نوشتن تنگ شده…
چقدر دلم می خواهد دوباره مثل قبل کلی وقت بشینم و به وبلاگ همه برو بچ سر بزنم…
چقدر دلم می خواهد دوباره انگولک به این وردپرس و قالب وبلاگم بندازم…
و خیلی چیز های دیگر…
همیشه نوشتن از خاطرات تلخ کار سختی هست، چون همیشه خاطرات بد یا مایه خجالت هستند یا شرمنده شدن!
اگه یه اشتباهی کرده باشی که تا آخر عمر چوبش را بخوری چی کار می کنی؟ شرمنده شدن
آخه چقدر خودم، خودم را بخورم…چقدر با خودم کل کل کنم! کل کل کردن
دیگه این طوری شدن قلیان کشیدن هم دردی را دوا نمی کنه…
نصیحت هم که تو گوش ما نرفت که نرفت…این هم عاقبت آن! سخن بزرگتر
دیروز اینقدر اعصابم خورد که چه عرض کنم خاکشیر شده بود از دست خودم که می خواستم خودم را بدهم به باد فنا… خود کشی
شاید دلم خوش شد و آمدم و همه چیز را نوشتم و دوباره از خاطره ها گفتم…شاید هم دیگر نیامدم…
چرا تابستان اینقدر ناجوانمردانه گرم است!
کلی آدم، کلی حیوان، کلی موجود هست که نمی فهمم چرا اینقدر سنگدل هستند. به هر حال، بازهم دوستشان دارم. دوست داشتن
به هر حال ما چاکریم
یا علی مدد… تا بعد…

8 پاسخ to “دل تنگ…”

  1. سحر Says:

    چه عکسا باحالی کلی خندیدم
    😀
    دلم برات تنگید داداشی😦 😥 😥 😥
    این عکسا رو چطوری من میتونم بیارم وبم😛 ؟

    سبز باشی و دل پاک

  2. سام Says:

    مطلب نوشتی یا یه سری لوگو بوده که خواستی ازشون استفاده کنی :))
    شوخی بود . دستت درست🙂
    یا حق

  3. محمد Says:

    سلام
    شما که وبلاگ به این خوبی داری، چرا براش نسخه موبایلی درست نمی کنی ؟
    http://www.r2w.ir
    راستی منو یادت نرفته که ؟ Y! id: zeerefarsh 😆

  4. webialist Says:

    هر جا که هستین امیدوارم خوش باشین… منتظر برگشتنتون هستیم… موفق باشین.گاهی دوری سازندگی میاره !

  5. جودی Says:

    baba kojaii bia dige….

  6. shamsuldin Says:

    سر هم به من بزنید چون خیلی تنهایم

  7. ناناز Says:

    یاد خودم افتادم.
    منم دلم واسه نوشتن خیلی تنگه.
    کاش جایی واسه خالی شدن حرفام داشتم.
    اگه خودتو باور داری حرفاتم باور داشته باش به مغز و دل و زبانت ایمان بیار هر چی میخوای داد بزن و بگو یکی هست که باورت کنه.

  8. MHMD Says:

    سلام
    چه شانسی دارم من!!
    webiaهم اینجاست.
    خب باز جای شکرش باقیه….
    اگه تماس داشتی بهش بگو. خدافذ!!!
    MHMD

پاسخی بگذارید

