فقط شاید خیلی بزرگ!

وقتی خیلی کوچک بودم، همیشه با خودم می گفتم اون کسی که 20 يا 30 سالش هست حتما خیلی آدم بزرگی هست ولی الان می فهمم چه اشتباه بزرگی می كردم، چرا كه خودم به آن رسیدم و دیدم. 😐
راستی نظرتان درباره این شعر چیست؟
تکیه بر دوست مکن،
محرم اسرار کسی نیست،
ما تجربه کردیم، کسی یار کسی نیست… 😉 ❓
بگذریم؛ شعر زیبای زیر را از حافظ انتخاب کردم، امیدوارم شما هم خوشتان بیاید. 🙂
——————-
عمر بگذشت به بی‌حاصلی و بوالهوسی
ای پسر جام می‌ام ده که به پيری برسی

چه شکرهاست در اين شهر که قانع شده‌اند
شاهبازان طريقت به مقام مگسی

دوش در خيل غلامان درش می‌رفتم
گفت ای عاشق بيچاره تو باری چه کسی

با دل خون شده چون نافه خوشش بايد بود
هر که مشهور جهان گشت به مشکين نفسی

لمع البرق من الطور و آنست به
فلعلی لک آت بشهاب قبس

کاروان رفت و تو در خواب و بيابان در پيش
وه که بس بی‌خبر از غلغل چندين جرسی

بال بگشا و صفير از شجر طوبی زن
حيف باشد چو تو مرغی که اسير قفسی

تا چو مجمر نفسی دامن جانان گيرم
جان نهاديم بر آتش ز پی خوش نفسی

چند پويد به هوای تو ز هر سو حافظ
يسر الله طريقا بک يا ملتمسی
(حافظ)

7 پاسخ to “فقط شاید خیلی بزرگ!”

  1. سحر Says:

    سلامممممممممممممم

    داداش

    خوبیییییییییییییی
    افرین اپ کردییییییییییییییییی
    اگه دوست خوب باشه میشه تکیه کرد
    راستی تولدمه بیا وبلاگم

  2. jrosha Says:

    e
    salam
    umadin ke
    chi shode mage? nakone bazam majaraye chize?
    heyf nist kasi ke ye ruz weblogesh aval mishe hala be in ruzegar biofte?
    nakone darid kar mikonid o saretun shulugh shde?

  3. Pooria Says:

    : )

  4. سحر Says:

    سلام دیگه اپ نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. علی Says:

    سلام دوست عزیز با مراجعه به وب شما با مطالب خوب مفیدی روبه رو شدم
    و خوشحال می شم به وب ما نیز سر بزنید و اگر دوست داشته باشید یا مایل بر
    آن باشید با هم تبادل لینک کنیم. با تشکر دلنا

  6. ليست وبلاگ‌های به روز شده Says:

    با سلام،
    مدتهاست لينک شما در «ليست وبلاگ‌های به روز شده» وجود دارد. ولی برخلاف شرايط اصلی اضافه شدن لينک وبلاگ‌ها به ليست، متوجه شديم لينک ليست ديگر در وبلاگ شما وجود ندارد. از شما خواهش می‌کنم به احترام اعضاء و کاربران ديگر هر چه سريع‌تر لينک ليست را به محل مناسبی در وبلاگ‌تان اضافه کنيد. در غير اينصورت و عدم تمايل برای وجود لينک‌تان در ليست، لطفاً به وسيله ايميل انصراف خود را اعلام نمائيد.
    البته از شما به عنوان يک بلاگر باسابقه گله داريم؛ زيرا بجای حمايت از اين ليست که حدود چهار سال از عمرش می‌گذرد، آنرا فراموش کرده و لينکش را از وبلاگ خود حذف کرديد. اميدواريم شاهد حمايت شما باشيم تا دوستان ديگر هم مانند شما از خدمات رايگان آن استفاده کنند و زمينه آشنايی با وبلاگ‌های ديگر فراهم شود.
    با تشکر

  7. روح الله Says:

    سلام
    وبلاگ خوب و مفیدی داری
    ادامه بده موفق باشی
    راستی حاضر به تبادل لینک هستی
    اگه هستی منو لینک کن من هم شما رو لینک میکنم البته بهم خبر بدی
    بدرود.

پاسخی بگذارید

