طنزی درباره سریال های ماه رمضان

این روز ها درباره سریال هایی که از شبکه های مختلف به مناسبت ماه مبارک رمضان پخش می شود طنزی سر زبان ها افتاده است، که تا حدی بامزه بود! نظر شما چیه؟
(اگه میوه ممنوعه رو بخوری و شکرانه رو به جا نیاری میری تو اغما، بعد میکننت زیر یه وجب خاک!)

برچسب‌ها: ,

4 پاسخ to “طنزی درباره سریال های ماه رمضان”

  1. مجید Says:

    این داستان روح و جن و کما و اغما دیگه کلیشه ای شده. وقت داشتی پیش ماهم بیا. خوشحال می شیم.

  2. jrosha Says:

    salam,na ziad nist,merci :^D
    che ajab! invara peydatun shod

  3. فاطمه Says:

    من اتفاقی اومدم اینجا اما جالب بود
    به منم سر بزنین خوشحال میشم… 😉 😉

  4. روح الله Says:

    سلام اخطاري
    من شما رو لينك كردم ولي شما من را هنوز لينك نكرديد من لينك شما را برداشتم اگه به تبادل لينك مايليد خبر دهيد اول منو لينك كنيد بعد من لينك شما رو ميزارم

پاسخی بگذارید

