ماجرای خرید دوربین دیجیتال!

سلام به همه دوستان!!! 😉
بالاخره یک دوربین دیجیتال خریدم! از این به بعد خیلی بیشتر در اینجا عکس میگذارم! خداییش خیلی حال میده آدم با دوربین دیجیتال عکس بگیره! 🙄 😛
مدتی بود که قول داده بودم که دوربین دیجیتال بخرم و در این هفته خریدم !
Canon PowerShot A570 IS
دوربین کانن مدل Canon PowerShot A570 IS !!!
در این سایت میتوانید اطلاعات مربوط به این دوربین را زیر و رو کنید.
راستش ماجرا از این قرار بود که؛ شما فکر کنین یک مغازه پر از دوربین های یک شکل و من مجبور بودم که یکی از اون ها رو انتخاب کنم و این خیلی سخت بود ولی خوب بالاخره بعد از کلی بحث با صاحب مغازه و تحقیق هایی که کرده بودم، یک دوربین کانن هفت مگا پیکسلی رو با کمک خواهرم، انتخاب کردم البته یک کارت حافظه 2 گیگا بایتی هم برایش خریدم که دیگه کم نیاره !
از این به بعد براتون عکس هایی که خودم میگیرم را میگذارم!
منتظر عکس های جدید باشید!!! 😯

برچسب‌ها:

11 پاسخ to “ماجرای خرید دوربین دیجیتال!”

  1. Mansour Says:

    مبارکم باشد!!!
    اگر خودمان به خودمان بگوییم!!!

  2. webialist Says:

    مبارکتون باشه… انتخاب عالی کردین من 3 ساله که دوربین کانون دیجیتال 3.2 مگاپیکسلی دارم و فوق العاده راضی هستم.در مقایسه با سونی و پاناسونیک و حتی فوجیتسو و … رنگها زنده تر و تصویر کیفیت بهتری داره.مبارکتون باشه.

  3. سحر Says:

    سلام همیشه به یادتم داداشی.مبارکههههههههههههههه
    دست. تبریک///////شیرنی دوربین کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:mrgreen:

  4. شهرام سده ای Says:

    درود بر سده
    درود بر اصفهان
    درود برشما

  5. ترنم Says:

    راستش اسم شما را در لینک های باران دیدم فکر کردم چقدر باید باصفا باشی که باران آسمانی تو را در لینک خود نهاده باشد خواستم یاد دوست قدیمی ات را سبز کنی http://gahshomareman.persianblog.ir/
    در ضمن دوربین و هر چیز که ترو خوشحالت میکنه مبارکت باشه

  6. facts amusing Says:

    Guess who just brightened up my day?🙂 Thanks a lot!

  7. عباس بختیاری Says:

    ممنون بابت وبلاگ خوبتون
    می شه منو راهنمایی کنید که چطور می تونم لینک هایی که قرار می دهم مثل وبلاگ شما یه صفحه کوچک باز بشه که اون سایت رو نشون بده.

    باز هم ممنون
    بختیاری

  8. قاسم بیرانوند Says:

    مبارکه ، بابا شما مایه دارها باید هم بخرید ، ما فقیر بیچاره ها باید قناعت کنیم به همین دوربین موبایل !!! در هر صورت خوش باشی .:mrgreen:

  9. علی Says:

    سلام. بلاگ قشنگی دارید. وقت نکردم همش رو بخونم. ولی می خونم. ممنون از دعوتتان.

  10. mj Says:

    سلام
    ای کاش باتری لیتیومی دار میگرفتی . . . . اینجوری میتونستی عکسهای بیشتری بگیری
    در هر صورت مبارکه ، ایشاالله بعدها مدل بهترتر ، بای

  11. فرزاد Says:

    جالب بود آقا منصور

پاسخی بگذارید

