یلدایتان مبارک باد

Yalda's night
من اناری را، می‌کنم دانه،
به دل می‌گویم:
خوب بود این مردم،
دانه‌های دلشان پیدا بود.
می‌پرد در چشمم آب انار: اشک می‌ریزم.
مادرم می‌خندد…
(سهراب سپهری)
——————————-
امشب شب یلداست، پاییز با همه زیبایی هایش، خدا حافظی می کند و جایش را به زمستان پاک و سفید می دهد. زمستان سردی که با وجود دلهای گرم و با محبت، زیبایی اش دو چندان می شود.
راستی، عید سعید قربان رو به تمامی دوستان تبریک میگم ، امیدوارم که هیمیشه ایام به کام و سراسر عید و شادمانی باشد. چه شود!…جشن در جشن…
فقط ای دریغ از عمر رفته…. 😥
یلدایتان مبارک باد
و
شادمانیهایتان به بلندای یلدا باد.🙂

برچسب‌ها:

4 پاسخ to “یلدایتان مبارک باد”

  1. علی Says:

    تبریک میگم وبلاگ جالبی دارید.

  2. بارانی Says:

    سلام…خوبین…خدا راشکر… همیشه خوب باشین…وبلاگ بابایی من لونه گنجشکهاست…مهمان غریبستان بابایی من می شوید…منتظرم…روح انار تقديم به شما…

  3. سحر Says:

    سلام خوبی داداشیییییییییییییی
    کجایییییییییییییییییی
    دلم تنگ شد

  4. ترنم Says:

    کاش میشد دانه ای دل مردم را دید
    و تو ای دوست قدیمی
    روزهایت پرتقالی باد
    ………………………..
    به یاد دوست قدیمی هوایت کردم
    امروز سالگرد باران بود 😥
    دوست قدیمی ات‎.‎

پاسخی بگذارید

