شاید بهترین آرزو!

در آستانه شکوفایی و بهار هستی و دمیدن روح زندگی در کالبد بی جان طبیعت و همزمان با نوروز باستانی ایران زمین، بلاگ اسکای دست به یک ابتکار جدید و زیبا زد و آن این بود که یک سفره هفت سین پهن کرد به این صورت که در هنگام تحویل سال جدید که زمان نیایش با پروردگار و بیان آرزوهاست همه با هم در کنار این سفره هفت سین گرد آیند و زیباترین آرزوهای خود را برای سال 1387 در یک جمله به نگارش درآورند.
خب سفره هفت سین پهن شد و آرزو ها گفته شد…
من دوست داشتم بدانم بهترین آرزویی که انتخاب می شود چیست؟ بنابراین سفره هفت سین را پیگیری می کردم تا اینکه مدتی پیش متوجه شدم بهترین آرزو انتخاب شده است. به نظر من چون این دعاها و آرزو ها 2 ساعت قبل و بعد از سال تحویل بود، انتخاب کاری بس دشوار بود چون همه دعاها و آرزوها از دل برخاسته بود و لاجرم بر دل می نشست. 😥 😎
با این شرایط بلاگ اسکای هم نتوانسته بود از بین این همه آرزوی متفاوت و شاید یکسان یکی را به عنوان بهترین انتخاب کند و به قید قرعه یکی از آنها را انتخاب کرده بود.
آن آرزو به شرح زیر است:
آروزم اینه تو این سال! جوری زندگی کنم که نسل های بعد از من هیچ چیزو ازم طلبکار نباشن!و نگن کوتاهی در قبال هستی و نعمت های داشتم که خدا از دیرباز به زمین بخشیده و امروز به دست منه و فردا قرار به دست کودک من و نسل کودکان من باشه! آرزوم همینه!

برچسب‌ها:

پاسخی بگذارید

