می‌خواهم پیاده شوم!

«می خواستم زندگی کنم، راهم را بستند. ستایش کردم، گفتند خرافات است. عاشق شدم، گفتند دروغ است. گریستم، گفتند بهانه‌است. خندیدم، گفتند دیوانه‌است. دنیا را نگه دارید، می‌خواهم پیاده شوم!» 😦
(دفترهای سبز؛ مجموعه اشعار و نثرهای شاعرانه دکتر علی شریعتی)

برچسب‌ها: , , , ,

6 پاسخ to “می‌خواهم پیاده شوم!”

  1. elham Says:

    salam dooste khoobam
    webloge zibaei dari
    name webloget baram jaleb bood akhe manam asemaniha hastam

  2. احمد Says:

    سلام
    من بار اول هست که به وبلاگت اومدم و باید اعتراف کنم که من و جذب خودش کرد خیلی خوشم اومد خیلی زیبا نوشته بودی من هر وقت که جملاتی از استاد می بینم یک شوری در وجود شروع به فوران میکنه مثل یک آتش فشان.
    راستی بااجازه می خواستم لینکت رو بزارم توی وبلاگم.
    سلامت و پیروز باشی.

  3. روزبه Says:

    سلام وبلاگ خوبی دارین و واقعا پشتکار و حوصله فراوان در این وبلاگ به کار بردید

    من هم وبلاگم روزنوشت است می خواهم با شما تبادل لینک کنم.
    اگر مایلید در وبلاگ من در قسمت نظرها بنویسید

  4. senator Says:

    😉 🙄 😛 😳 💡 😀 👿 😎 😕 🙂 😯 ➡ 😈 😐 😦 😆 😮 😥

  5. رامن Says:

    با درود و ادب فراوان

    روز پدر را به شما و خانواده ي گرامي تان و پدر محترم تان تبريك مي گويم.
    روزتان مبارك!

  6. سحر Says:

    🙂
    سلا م به داداش گل .احوالت خوبیییییییییییییییییییی ؟؟؟؟؟؟؟
    من خیلی وقته پیاده شدم😕

پاسخی بگذارید

