اتل متل جدایی، عروسکم کجایی؟

اتل متل جدایی، عروسکم کجایی؟ ❓ 🙄
گاو حسن پریشون، یه دل دارم پر از خون، عشقم رفته هندستون، خونم شده قبرستون.😥
یه عشق دیگه بردار، یه دنیا غصه بردار، اسمشو بذار بچگی تا آخر زندگی.😎
آچین و واچین تموم شد!😆
عمر منم حروم شد! 😦 ❗

برچسب‌ها:

4 پاسخ to “اتل متل جدایی، عروسکم کجایی؟”

  1. منصور Says:

    اتل متل یه مورچه / قدم می زد تو کوچه اومد یه کفش ولگرد / پای اونو لگد کرد مورچه پا شکسته / راه نمی ره نشسته با برگی پاشو بسته / نمی تونه کار کنه دونه هارو بار کنه / تو لونه انبار کنه مورچه جونم تو ماهی / عیب نداره سیاهی / خوب بشه پات الهی.

  2. سحر Says:

    سلام.خوبی؟؟///مواظب خودت باش
    شاد باشی
    خبری از ما نمی گیری😕

  3. farshad Says:

    با سلام
    من شما رو لينک کردم
    در صورت تمايل ما را با نام کار20 موبايل لينک کنيد

  4. سرگردان Says:

    سلام
    مطالب واقعا جذاب و متنوعی دارید
    خیلی حال کردم
    خسته نباشید
    علاقه مندم که با شما تبادل لینک داشته باشم. البته اگه ما رو قابل بدونید. اگه شما هم موافقید سراب رو با نام (●•¤* کلوپ طنز=سراب طنز*¤•●) لینک بفرمایید و فورا به من اطلاع دهید با چه نامی لینکتان کنم.
    با تشکر فراوان از همکاری شما

پاسخی بگذارید

